Commvault ו-NetApp מהדקות שיתוף פעולה: Commvault תספק את פתרון ה-SnapShot המועשר ללקוחות Netapp. עוד במסגרת הידוק היחסים: שירותי תמיכה ומכירות הדדיים

כלים

Commvault, מובילה עולמית בהגנת נתונים ארגונית וניהול מידע, הכריזה על CommvaultIntelliSnap עבור NetApp. מדובר בפתרון ניהול snapshot חדש למערכי מידע, אשר מאיץ ומפשט את ההגנה ואחזור הנתונים עבור לקוחות החברה.

פתרון Commvault IntelliSanp for NetApp מחליף את NetAppSnapProtect, ומאפשר ללקוחות להתרחב אל הטווח המלא של פתרונות הגנת מידע של Commvault. בנוסף, הלקוחות יהנו מהתמיכה המובילה והשירות של Commvault.

הפתרון הייעודי מפשט את ניהול ה- snapshot עבור מערכי האחסון של נטאפ לרוחב כל האפליקציות החיוניות לעסקים. הפתרון מאפשר אחזור מלא של אפליקציות, תוך חיסול הצורך בסקריפטים מורכבים ותהליכים ידניים. באמצעות שילוב תחת פתרון אחד של עותקי snapshot במהירות גבוהה ורפליקציה של דיסק-לדיסק יחד עם תהליכי גיבוי טייפ מסורתיים, לקוחות נטאפ יכולים להאיץ הגנת נתונים ולבצע התאמה של האסטרטגיה שלהם, על בסיס עלות, רגולציה ויעדי אחזור.

כחלק מהיחסים המורחבים עם בין שתי החברות, נטאפ ושותפי ההפצה שלה יכולים למכור ללקוחות בעסקה יחידה, לצד אחסון נטאפ, את CommvaultIntelliSnapלנטאפ, ולספק אפיק ישיר להוספת מודולים של Commvault לסביבות נטאפ קיימות וחדשות אצל הלקוחות.

"במטרה לעמוד כיום ב- SLA, ארגונים בכל הגדלים צריכים לשלב את הזריזות המהירה ואת יכולות האחזור של snapshots ושל גיבויים, בהתאמה", אמר שי נוני, מנכ"ל Commvaultישראל. "השותפות ארוכת הטווח בין Commvault ו NetApp, כולל אבולוציה והרחבה אחרונה זו, היא דוגמא נהדרת לכך ששני מובילי שוק חוברים יחדיו לטובת מתן מענה טוב יותר ללקוחות. קבלת תמיכה עבור IntelliSanp מצד ארגון התמיכה המוביל של Commvault הוא צעד מתבקש אשר מייצר רווח לכולם, תוך פתיחת הזדמנויות חדשות לשתי החברות. אנו מאמינים כי השותפות המורחבת שלנו עם NetApp ממשיכה את התנופה שלנו, ומסמלת את המחויבות שלנו להעצמת לקוחות עם טכנולוגיה חדשנית ותמיכה עטורת פרסים. יש לנו היסטוריה ארוכה של עבודה משותפת עם NetApp, ואנו צופים כי שותפות חדשה זו תספק הזדמנויות מורחבות עבור שתי החברות, תוך הגברת הבטחת האיכות עבור לקוחותינו".

ההכרזה הנוכחית מגיעה לאחר החשיפה האחרונה של Commvault של מערך פתרונות משולב של הדור הבא, הכולל מוצרי תוכנה ואת פלטפורמת הנתונים ושירותי Commvault. אלה מסייעים ללקוחות לענות על האתגרים המתגברים של ניהול נתונים ומידע בסביבה עסקית המשתנה במהירות גבוהה. היחסים המתרחבים בין Commvaultו-NetAppמתבססים גם על ההצלחה של התקן הגיבוי של Commvaultל-NetApp, אשר משלב תוכנת Commvault עם אחסון NetAppE-Series, על מנת לספק פתרון הגנת נתונים ייעודי ומוגדר מראש.

אודות פלטפורמת הנתונים של Commvault ותוכנת הדור הבא

הגרסה ה- 11 של מערך פתרונות Commvaultממוצבת באופן ייחודי כדי לסייע ללקוחות לבנות את המידע שלהם, עם האצה של המעבר מניהול מידע מסורתי לסביבת נתונים מודרנית. זאת, תוך כדי שהם מחלצים תובנות עסקיות ומייצרים ערך חדש מההשקעה שלהם בטכנולוגיה. תוכנת Commvault מורכבת מהמערך הרחב בתעשייה של מוצרים בתחום הגנת המידע ואחזור, ענן, וירטואליזציה, ארכיב, סנכרון ושיתוף קבצים. אלה עונים על המגמות המתפתחות בתעשייה, אזורי הצמיחה, ותרחישי שימוש של לקוחות. פלטפורמת הנתונים הפתוחה של Commvault מסייעת ללקוחות למנף טוב יותר נתונים, לשפר את תפעול ה- IT, ומאפשרת חדשנות לחברות חיצוניות.