הכוח מתעורר: לקראת צאתו של הסרט השביעי של סדרת סרטי המדע הבדיוני המצליחה "מלחמת הכוכבים"– חגיגת האספנים והמעריצים בעיצומה. בעוד פחות מחודש צפויה הבכורה הרשמית של סרט "מלחמת הכוכבים 7, הכוח מתעורר", - סרט נוסף בסדרה, שביעי במספר הפעם בבימויו של ג'יי ג'יי אברמס וישתתפו בו מרק המיל, קרי פישר והריסון פורד, שגילמו את התפקידים הראשיים בטרילוגיה הראשונה של הסדרה.

כלים
הכח חוזר: בובת יודה
הכח חוזר: בובת יודה

כצפוי לרשת כבר עלו כטיזרים שני טריילרים שאמורים לקדם את ההשקה לסרט שהתאריך הרשמי לבכורה האמריקאית שלו נקבע ל–17 בדצמבר. וכך חודש לפני הבכורה, הסקרנות של קהל המעריצים של סדרת הסרטים הולכת וגואה, והטריילר השני תורם את חלקו להעצמת הסקרנות.

הכרטיסים לסרט החלו להימכר כבר ב-19 לאוקטובר וגרמו לאתרים כמו "פנדנגו" ו"מוביטיקטס.קום" לחוות קריסות רגעיות כתוצאה מהביקוש הרב. הטירוף הוא כאמור מוחלט ורק כך בעצם אפשר להבין את ההיסטריה העולמית שנוצרה סביב הסרט החדש במסגרתה כל תעשיית המרצנדייז' לסרט פשוט שוברת שיאים.

ראשונה לעשות היתה כמובן דיסני, מכונת השיווק המשומנת להפליא, שפתחה במתקפת צעצועים חדשים. אחריה יצא לדרך שיתוף פעולה של שני מותגים אולטרה-גיקיים: לגו ו"מלחמת הכוכבים" אשר השיקו משחק בו נתבקשו מעריצי הסרט לעוף דרך 18 שלבים כאחת מ-6 חלליות של "מלחמת הכוכבים", לפוצץ 35 אויבים ו-8 בוסים שונים וכך באופן טבעי המשיך וכבש הסרט גם תחומים נוספים: חולצות ילדים של המותג FOX, כובעים (ASOS), מוצרי בישום, בובות מבית היוצר של גטר קונסיומר, פיגורינות מוקטנות של PPI-Worldwide, מכוניות "הוט ווילס" בהשראת מלחמת הכוכבים של מאטל, בובות סטורמטרופר ובובות של דמות הנבל החדש, קיילו רן של ג'קס פסיפיק, רובוטים ענקיים מתנפחים המופעלים בשלט רחוק של Bladez מבית סטופר שהוצגו במסגרת תערוכת ToyTime – שהתקיימה לאחרונה בביתן 2 החדש במרכז הירידים תל אביב, חולצת ספורט של המותג אנדר ארמור שניתן לרכושה בארץ ברשת חנויות גט פרו, ובמרכזה מתנוססת המסיכה של גנרל גרייווס ואפילו צעצועים לחיות מחמד כמו כדור משחק לחתולים בצורת הרובוט - BB-8 כאשר המרוויחות הגדולות בגזרה הזאת הן כמובן: דיסני, הסברו ולגו.

בושם מלחמת הכוכבים של דיסני
בושם מלחמת הכוכבים של דיסני

"אף כי ניתן לרכוש כבר את כל המוצרים הנ"ל דרך האינטרנט, רבים ממעריצי מלחמת הכוכבים העדיפו להגיע לחנויות - חלקם בתחפושות - כדי ליהנות מאירועים מיוחדים שנחגגו בסניפים מובחרים של רשתות כמו וול-מארט וטרגט," קובע דודי קרמר – מנכ"ל חברת ד. קרמר ויבואן בשמי הסרט לישראל. "בכניסה לחנויות טויס אר אס ודיסני בכיכר טיימס בניו יורק, המתינו בתור מאות בני אדם במשך שעות כדי להיות הראשונים שקונים את הבושם החדש ואת חרבות האור, המסכות של צ'ובקה, הבובות האינטראקטיביות של יודה שמגיבות לפקודות קוליות, הספרים והבגדים הממותגים. הקונים אפילו נהנו משיעורי לחימה בחרבות אור, הופעת ריקוד של סטורמטרופרים וחידונים נושאי פרסים. כמה מהפריטים המבוקשים ביותר הקשורים לדמויות מהסרט החדש, ובמיוחד הבשמים של הסרט, אזלו תוך זמן קצר והיצרנית נדרשה לחדש את המלאי".