חגיגות "יום המורה" של ישראל - אומרים תודה לגננות, למורים, למנהלים ולאנשי ההוראה: מערכת החינוך ציינה היום (ה') את חגיגות "יום המורה" של ישראל. גני הילדים, בתי הספר ומרכזי הפסג"ה קיימו במהלך היום מגוון פעילויות חינוכיות וערכיות שמטרתן אמירת תודה והוקרה לצוותי החינוך.

משרד החינוך שותף ליוזמה של "יום המורה" יחד עם ארגוני חינוך, מועצת התלמידים הארצית, ארגוני המורים, רשויות מקומיות, ועדי הורים, עמותות וקרנות שונות. גופים אלו פועלים יחד, ומבקשים לפעול לטובת אנשי ההוראה בישראל, להודות להם על מסירותם הרבה ועל עבודתם מלאת המשמעות. מגוון פעילויות "יום המורה" כלל בין הייתר: ארוחות בוקר חגיגיות המשותפות למורים ולתלמידים, חלוקת שי ופרחים למורים, קישוט מוסדות החינוך בבלונים, מכתבי תודה לעובדי ההוראה ועוד.

שר החינוך נפתלי בנט: "אתם לא מורים - אתם שליחים שעוסקים בהוראה. מורה שמצליח להצית את עיני תלמידיו הוא מורה טוב, מורה שמקשיב לתלמידים הוא מורה טוב, מורה שמצית את דמיון התלמידים הוא מורה טוב, וכך הם כל המורים שפגשתי בכל אחד מביקוריי בבתי ספר. כולנו צריכים לומר תודה לאנשי החינוך שמחנכים את ילדנו מדי יום בעבודה שהיא לא פחות משליחות. אני וכל תלמידי ישראל מודים לכם - תודה לכל המורות והמורים, אנחנו מעריכים אתכם מאוד״

מנכ"לית משרד החינוך מיכל כהן: "הודות ליום חשוב זה, הזרקור הציבורי עובר אל מרכז העולם החינוכי, אליכם, מורי ישראל, אשר עומדים מאחורי מפעל חינוכי גדול ומכובד. אתם, אנשי החינוך מהווים את עמוד התווך של המערכת ונדבך חשוב בחיזוק חוסנה החברתי והלאומי של מדינת ישראל. התרומה שלכם לחברה גדולה ורבה, ולכן אני רוצה לנצל את ההזדמנות לומר לכם תודה גדולה על כל העשייה".