פוינטר טלוקיישן (נאסד"ק, an>PNTR), ספקית מובילה של טכנולוגיה ושירותים לניהול משאבים ניידים, הודיעה היום על זכייה בחוזה בהיקף של כ-1 מיליון דולר לאספקה והתקנה של פתרונות מתקדמים לניהול צי רכבים גדול בברזיל. הצי מונה כ-1500 רכבים וינוהל על מערכת ה"ענן" של פוינטר.

Dynamic Real Time Dashboard של פוינטר, אשר נועד להקטין את צריכת הדלק, שימוש בלתי מורשה ברכבי הצי ולצמצם את מספר תאונות הדרכים יהווה חלק מהפיתרון ללקוח.

דוד מחלב, נשיא ומנכ"ל פוינטר אמר: "אנו מרוצים מאד מהעובדה שלקוח גדול וחשוב בברזיל בחר בפתרון שלנו על פני החלופות בשוק תחרותי זה. הסכם זה הינו עדות נוספת לתוצאות החיוביות של יישום אסטרטגיית הצמיחה שלנו במסגרת פעילותנו הגלובלית. החוזה בברזיל ממחיש את יכולתנו לממש עסקות מהותיות בכל השווקים בהם אנו פועלים, וכן את האטרקטיביות של הטכנולוגיה והשירותים הייחודיים שלנו לשווקים אלה.

"למרות שהמצב המאקרו-כלכלי בברזיל עדיין מורכב ומאתגר והשפיע על עסקינו באזור זה בשנה החולפת, אנו מעריכים כי זו סנונית ראשונה לחידוש הצמיחה בשוק מבטיח זה. הבחירה במוצרנו על ידי לקוח חשוב ומרכזי זה, מהווה הערכה לאיכות הגבוהה והערך המוסף שפתרונותינו מציעים. בנוסף, אנו פועלים להרחבת הסכם זה בשנה הבאה".