גניגר פרסמה את תוצאותיה הכספיות לשנת 2015: צמיחה של 7% בהכנסות לרמה של 478 מיליון שקל, זינוק של 32% ברווח הנקי ל-27.5 מיליון שקל. במהלך 2015 ייצרה גניגר מזומנים בהיקף של 49 מיליון שקל מהפעילות השוטפת; החברה דיווחה על חלוקת דיבידנד בהיקף של 15 מיליון שקל

· הכנסות: 478 מיליון שקל, צמיחה של 7% ביחס להכנסות ב-2014

· רווח גולמי: 100.7 מיליון שקל, גידול של 26% בהשוואה לרווח הגולמי ב-2014

· רווח תפעולי: 40.8 מיליון שקל, עלייה של 66% לעומת הרווח התפעולי ב-2014.

· רווח נקי: 27.5 מיליון שקל, גידול של 32% ביחס לרווח הנקי ב-2014

· תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם בשנת 2015 בכ-49 מיליון שקל

· דיבידנד: החברה הודיעה על חלוקת דיבידנד בגובה של 15 מיליון שקל, אשר מצטרף לדיבידנד בהיקף של 5 מיליון שקל אותו חילקה גניגר לבעלי מניותיה בספטמבר 2015.

גניגר עוסקת בייצור ושיווק יריעות פוליאתלין ורשתות למגוון שימושים בתחומי החקלאות והתעשייה. פעילות הייצור של הקבוצה מתבצעת בארבעה אתרי ייצור מרכזיים, וכ-75% מהיקף מכירות החברה הינו מיוצא ללקוחות הנמצאים במעל 60 מדינות ברחבי העולם. בסוף 2015 חתמה גניגר על הסכם שיתוף פעולה עם קבלן משנה בהודו, שייצר מוצרי פלסטיק לשימושים חקלאיים המיועדים ללקוחות החברה בהודו.

התוצאות הפיננסיות המלאות לרבעון הרביעי ושנת 2015 כולה:

ההכנסות בשנת 2015 הסתכמו בכ-478 מיליון שקל, גידול של כ-7% בהשוואה להכנסות בשנת 2014. ברבעון הרביעי של השנה הסתכמו הכנסות החברה בכ-117 מיליון שקל, ירידה של כ-1% בהשוואה לרבעון הרביעי של 2014.הגידול בהכנסות נובע מהכנסת קו מוצרים חדש בתחום היריעות לחקלאות, שהגדיל את היקף מכירות מוצרי הקבוצה בחו"ל, וכן מעליית שער הדולר אל מול השקל ביחס לשנת 2014, אשר הגדילה את התמורה בשקלים ממכירות מוצרים של החברה בחו"ל.

הרווח הגולמי בשנת 2015 הסתכם בכ-100.7 מיליון שקל (שיעור של 21.1% מסך ההכנסות), גידול של 26% בהשוואה לרווח גולמי של 80.2 מיליון שקל (18.2% מסך ההכנסות) בשנת 2014. הרווח הגולמי ברבעון הרביעי הסתכם בכ-22.5 מיליון שקל (19.3% מסך ההכנסות) בהשוואה לרווח גולמי של 22.3 מיליון שקל (19% מסך ההכנסות) ברבעון הרביעי של 2014.

הגידול ברווח הגולמי נבע מהגדלת היקפי המכירות לשווקי הייצוא, מעליה זמנית במרווחים כתוצאה מרידת מחירי חומרי הגלם ועיכוב בעדכון מחירי המוצרים ללקוחות, וכן מעלייה בשער הדולר-שקל ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, שהגדילה את התמורה בשקלים שקיבלה החברה עבור המוצרים שנמכרו.

הרווח התפעולי בשנת 2015 הסתכם בכ-42.1 מיליון שקל (8.8% מסך ההכנסות), זינוק של 66% ביחס לרווח תפעולי של כ-25.3 מיליון שקל (5.7% מסך ההכנסות) בשנת 2014. ברבעון הרביעי של 2015 הרווח התפעולי הסתכם בכ-9 מיליון שקל (7.7% מסך ההכנסות), עלייה של 28% ביחס לרווח התפעולי ברבעון הרביעי של 2014.להערכת החברה, התחזקות הדולר מול השקל בשנת 2015 בהשוואה לשער הממוצע בשנת 2014 תרמה לשיפור של 6 מיליון שקל ברווח התפעולי של בשנת 2015.

הרווח הנקי של גניגר בשנת 2015 הסתכם ב-27.5 מיליון שקל, עלייה של 32% בהשוואה לרווח נקי של 20.8 מיליון שקל בשנת 2014. ברבעון הרביעי של 2015 הרוויחה גניגר 5.9 מיליון שקל, וזאת בהשוואה לרווח נקי של 4 מיליון שקל ברבעון הרביעי של 2014.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם בשנת 2015 בכ-49 מיליון שקל, בהשוואה לתזרים שלילי בהיקף של כ-3 מיליון שקל בשנת 2014.

ההון העצמי של החברה בסוף שנת 2015 הסתכם בכ-185 מיליון שקל, והיווה 40% מסך המאזן של החברה.