מערכת החינוך במשגב, הכפילה את גודלה ופעילותה, ומבצעת משימות משמעותיות כמו הקמת קמפוס משגב, ביה"ס יסודי לבון ופרויקטים רבים נוספים. תפקידו של המנהל האדמיניסטרטיבי יהיה תיאום ותכלול הפעילויות של ממלאי התפקידים באגף, שיפור השירות והמענה לפניות תושבים, מענה לצרכים של בתי הספר והגנים בתחום האדמיניסטרטיבי, קשר עם משרד החינוך באותם נושאים וניהול קמפוס משגב בכל הקשור לתחום האדמיניסטרטיבי

כלים
צדוק יחזקאל מונה למנהל האדמיניסטרטיבי באגף החינוך במשגב
צדוק יחזקאל מונה למנהל האדמיניסטרטיבי באגף החינוך במשגב

בעל התפקיד יסייע למנהלת האגף בקידום המערכת כולה עם התפיסה החינוכית של משגב, שבליבה עומדים שני ערכים מרכזיים – חדשנות פדגוגית עם יכולת לראות כל איש חינוך וכל תלמיד וחיבור הקהילה לעשייה החינוכית.

לתפקיד נבחר צדוק יחזקאל, שפרש מצה"ל לפני כשנתיים, בתום 31 שנות שירות במערך הטכני של חיל האוויר ובתוכן בשמונה השנים האחרונות בתפקידו, הקים וניהל את פרויקט השוחרות בחיל, שעסק בגיוס והכשרת תלמידי תיכון, (בוגרי ח' ו- ט') ללימודים בתחום הטכנולוגי עד למסלול הנדסאים, כיתות י"ג, י"ד, שבסיומו גויסו לשירות בתפקידים טכניים בחיל האוויר.

הפרויקט החל עם 650 שוחרים בביה"ס אחד, ולעת פרישתו מהשירות הצבאי היו בו למעלה מ- 4,500 בני נוער, בנים ובנות בכ- 20 בתי ספר בכל הארץ.

צדוק תושב מצפה עדי אב לשלושה, נכנס לתפקיד בימים אלה בדגש על למידת המערכת והמועצה.