הציבור מוקיר את ביה"ח בני ציון. סקר של משרד הבריאות שנערך לראשונה בארץ, בדק את שביעות הרצון מחדרי המיון בישראל ומתבסס על מטופלים שביקרו בחדרי המיון והשתחררו או התאשפזו. הסקר נערך בין החודשים מאי-אוגוסט 2015 ומבין הנושאים שנבדקו בשאלון: שביעות רצון כללית, נכונות להמליץ על חדרי המיון, יחס הצוותים המטפלים, מתן מידע ובהירות ההסברים, זמני המתנה ועוד.

כלים
ביה''ח בני ציון
ביה''ח בני ציון

כפי שעולה מהסקר, המרכז הרפואי בני ציון זכה בדירוג הגבוה ביותר בקטגוריית בתי החולים הממשלתיים עם 64.3% אחוז. כמו כן, ביה"ח דורג במקום הראשון בשביעות רצון ממיון ילדים עם 77.9%.

"אני מודה בשם עובדי ביה"ח לציבור על האמון וההערכה שלהם לעובדי ביה"ח. אני מבקש להודות כמובן לעובדי ביה"ח שעושים ימים כלילות למען המטופלים", אמר השבוע מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אמנון רופא עם היוודע תוצאות הסקר שערך משרד הבריאות והוסיף, "אנחנו שמים דגש על השירות הניתן למטופלים ולמאושפזים במחלקות השונות בביה"ח, דבר שקיבל ביטוי מוחשי נוסף גם בתוצאות הסקר המאששות את המוטו המלווה את בית החולים, "בני ציון - להרגיש בבית גם כשחולים".

חשוב לציין כי, בשנה שעברה, לפני נתוני סקר של משרד הבריאות שבדק את חווית המטופל, דורג המרכז הרפואי בני ציון במקום הראשון בקטגוריית בתי החולים הבינוניים עם 81%. כמו כן 82% מהנשאלים הביעו נכונות להמליץ על האשפוז בביה"ח. ביה"ח זכה להערכות גבוהות על התנאים הסביבתיים והפיסיים, על תנאי האשפוז והיחס מהצוות הרפואי