במעמד שר הרווחה, חיים כץ, נחנך משכנה החדש של המחלקה לשירותים חברתיים במעלות תרשיחא

כלים
שר הרווחה חיים כץ וראש עיריית מעלות שלמה בוחבוט. צילום: שלמה שרביט
שר הרווחה חיים כץ וראש עיריית מעלות שלמה בוחבוט. צילום: שלמה שרביט

השבוע נחנך משכנה החדש של המחלקה לשירותים חברתיים במעלות תרשיחא, במעמד שר הרווחה, חיים כץ, ראש העיר, שלמה בוחבוט, רב העיר, מאיר סייג שליט"א ואורחים נכבדים.

במבנה החדש הושקעו למעלה מ-1,200,000 ₪ וההשקעה בהחלט ניכרת במקום. המחלקה עברה מבניין העירייה והיא ממוקמת במבנה בית הקשיש הישן והיא ערוכה ומוכנה לשרת את תושבי העיר באופן המיטבי והראוי ביותר, עם צוות עובדים סוציאליים מקצועי ומסור.

לפני טקס חנוכת מבנה המחלקה החדשה, התקיימה פגישת עבודה בלשכת רה"ע, בה השר כץ קיבל סקירה מעמיקה על העשייה העירונית והתרשם ממנה רבות, בסיומה הוצגו בפני השר מספר בקשות לסיוע ממשרדו.

חיים כץ, שר הרווחה: "אני רואה בעזרה לאוכלוסיות החלשות את ייעודי. הגעתי למעלות תרשיחא כדי לשמוע את הצרכים הייחודיים ולבחון במה ניתן לסייע לרווחת התושבים. שמעתי את הבקשות השונות ובכוונתי לחזק את העיר ותושביה ככל הניתן."

שלמה בוחבוט, ראש עיריית מעלות תרשיחא: "במעלות תרשיחא, כל תושב שזקוק לסיוע מקבל מענה. אל לנו לשכוח את החלשים בינינו. תפקידנו להעצימם ולתת להם כלים שיחזקו אותם. במחלקה לשירותים חברתיים יש צוות מקצועי, מסור ואדיב, אשר מעניק סיוע לכל תושב המבקש עזרה. אני מברך על ביקור השר כץ ובטוח שמשרדו ימשיך לסייע לנו להעניק שירותים מיטביים לתושבי העיר."