עכשיו לא רק "כל העיר יודעת" – כל המדינה יודעת: האלבום "כל העיר יודעת" של איתי לוי הגיע למעמד של 350,000 הורדות ושימושים בניו מדיה בחודשיים

כלים
איתי לוי. צילום: מעיין ארביב
איתי לוי. צילום: מעיין ארביב

חברת הניו מדיה "סינגולד" מתכבדת להודיע כי הזמר איתי לוי הגיע עם אלבומו "כל העיר יודעת" להישג חסר תקדים של 350,000 הורדות ושימושים בניו מדיה בחודשיים.

האלבום שיצא בתאריך 12.1.16 כולל את הלהיטים "חמש מילים", "חוטים ומקרופונים", "יום שני" ושיר הנושא "כל העיר יודעת" - כל אחד משירי האלבום זכה לעשרות אלפי שימושים והורדות בסלולר אצל המפעילות בישראל - אורנג', סלקום, פלאפון והוט מובייל - בפורטלים ובאפליקציות ובנוסף זכה למספרי הורדות מרשימים בזירות הבינלאומיות - אייטיונס, אמזון ודומיהן.

גם בגזרת היוטיוב מצליח הזמר איתי לוי לכבוש את אוזנו של הקהל והאלבום הגיע כבר למיליוני צפיות חוקיות.

צור נויפלד, מנהל תחום המדיה בחברה מסר: "איתי לוי, המיוצג ע"י חברת "ליאם הפקות" מנוהל בניו מדיה בחברת סינגולד מאז צאת הסינגל הראשון שלו "כמעט שיר אהבה", עברנו כברת דרך ארוכה עם איתי והשילוב בין בחירת שירים נכונה וביצוע ברמה גבוהה לבין חשיפה מאומצת בניו מדיה נושאים פירות. זוהי דוגמא מצויינת לאומן מוביל ופורץ דרך שמצליח להוכיח שבישראל של שנת 2016 ניתן לבנות קהל נאמן בעבודה קשה ובקו מוזיקלי ייחודי."

היום הגיעו אייל גולן ובני פרץ מנהליו בליאם הפקות והפתיעו אותו במהלך שידור חי בתכנית "שישי שמח" עם ירון אילן בערוץ 24 ושם העינקו לו את המגן.

איתי לוי: ״אני נרגש כל פעם מחדש לראות את אהבת הקהל, שהולך איתי מתחילת הדרך ומצביע ברגליים, הנתונים הללו מדהימים, ורק מדרבנים אותי להמשיך לעבוד קשה, להמשיך לרגש ולהתרגש ביחד אתכם. תודה רבה, המתנה הזו היא בזכותכם.״

ביום ראשון הקרוב (13/3) וביום שלישי (15/3) יגיע איתי לוי ל 2 הופעות השקה חגיגיות ב'רידינג 3', ת"א כשכל הכרטיסים להופעות אזלו מראש. בקרוב יודיע על לוח הופעות גדול לקיץ הקרוב.