חנן צוריאלי, סטודנט שנה ג' לכלכלה ופסיכולוגיה באוניברסיטת אריאל מודה כל יום על ההזדמנות שקיבל תודות למלגת IMPACT!. "גדלתי בירושלים, אח לשלוש אחיות במשפחה חד הורית. אמי סובלת מ- 150% נכות ומסתייעת במטפלת סיעודית וזו הסיבה שבעיקרה הייתי זכאי למלגת IMPACT!. במהלך שירותי הצבאי הייתי בהנדסה קרבית והחל מהתקופה שלאחר השחרור אני ממשיך בשירות מילואים אינטנסיבי במהלך הלימודים ושירתתי גם במהלך המבצעים "עמוד ענן" ו"צוק איתן"".

כלים
אריאל: 512 חיילים קרביים משוחררים יקבלו מלגות
אריאל: 512 חיילים קרביים משוחררים יקבלו מלגות

צוריאלי נבחר לאחרונה לייצג את מלגאי IMPACT! בכנס השנתי של ארגון FIDF בניו יורק בשבוע הבא. "זה לכבוד גדול לי לייצג את מלגאי IMPACT! באירוע מרכזי ומשמעותי כל כך. במהלך הכנס אפגוש תורמים רבים של הארגון ואוכל להודות בפניהם על ההזדמנויות שהם מעניקים למשוחררים צעירים להתחיל את החיים, להצטיין בתואר ולהתקדם הלאה במשק הישראלי. אני, באופן אישי מוכיר תודה על IMPACT! ושמח על האפשרות לתרום בחזרה על ידי ייצוג המילגאים."

השבוע התקיים הכנס השנתי של IMPACT! באוניברסיטת אריאל. במהלך הכנס, הציגה גב' אורנה פסח, מנהלת תכנית IMPACT! של FIDF את ההישגים הרבים של התוכנית הן בתרומה למלגאים, והן בתרומה לחברה דרך תכנית ההתנדבות של מלגאי IMPACT!. "אתם מצטיינים בשירות, מצטיינים בלימודים, מצטיינים בהתנדבות, בכל מקום אליו אתם מגיעים אתם ראש החץ". במהלך הכנס, נשא ברכות פרופ' שמואל שחם, דקן הסטודנטים באוניברסיטת אריאל: "תמיד מרגש לראות את מספר הסטודנטים שנהנים ולומדים באוניברסיטה על מלגתIMPACT! , כולנו באוניברסיטה מאוד מעריכים את התרומה שלכם למדינה.".

השנה תהיה זו השנה השישית ברציפות בה זוכה אוניברסיטת אריאל להיות המוסד האקדמי בעל מספר המלגאים הגדול ביותר של מלגת IMPACT! של FIDF. השנה, מעניק הארגון כ-3,600 מלגות IMPACT! לסטודנטים מרחבי הארץ, מתוכם לומדים באוניברסיטת אריאל 512 סטודנטים, כ-14% מכלל הסטודנטים הזכאים למלגה בכ-90 מוסדות לימוד ברחבי הארץ.

IMPACT!, תכנית המלגות של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ((FIDF, נוסדה בשנת 2002, במטרה להוקיר את הלוחמים על שירותם הצבאי המסור ותרומתם להגנת המדינה וביטחונה. המלגות מוענקות לחיילים משוחררים מהמערך הלוחם בצה"ל, לוחמים ותומכי לחימה, ממשפחות מעוטות יכולת כלכלית. כל מלגאי ממומן ע"י תורם אישי המלווה אותו לאורך כל לימודי התואר הראשון.

המלגאים נבחרים על ידי וועדה ציבורית הפועלת בהתנדבות, על פי קריטריונים אשר נקבעו מראש. במסגרת התוכנית, מבצעים הסטודנטים 130 שעות התנדבות למען הקהילה במסגרת פרויקט "IMPACT! לקהילה", בו שותפים 19 ארגוני התנדבות שונים בארץ. השנה, תהיה זו השנה ה-14 של התוכנית. בכנס נכחה הנהלת האוניברסיטה בראשם פרופ' יהודה דנון, נשיא האוניברסיטה וכן צוות מלגתIMPACT! של FIDF ובראשו מנהלת התוכנית, גב' אורנה פסח.