יו"ר ועדת השקיפות ח"כ סתיו שפיר (המחנה הציוני) פרסמה הערב בפייסבוק פוסט שתוקף את המדיניות הביטחונית של נתניהו: "נתניהו לא מתרגש מאוד מההידרדרות הביטחונית בחודשים האחרונים. ראש הממשלה שלנו הפך אדיש לפיגועים. מבחינת ראש הממשלה, האלימות הפלסטינית הרצחנית שתוקפת אותנו היא לא מכשול בפני העתיד שלנו – היא העתיד שלנו.

ח"כ סתיו שפיר (מפלגת העבודה(
ח"כ סתיו שפיר (מפלגת העבודה(

נתניהו הוא ראש הממשלה הראשון והיחיד בתולדות ישראל שכל מה שיש לו להציע לעם שלו זו ההבטחה ששום דבר לא ישתנה לעולם. בלי עתיד, בלי תקווה, בלי חלום. חיים מפיגוע לפיגוע, מדקירה לדריסה, מסבב אלימות לסבב אלימות. ברוכים הבאים לחיים שלכם על-פי בנימין נתניהו." הוסיפה שפיר.

שפיר הוסיפה: "למרות מה שחלק מהנהגת הימין טוענת - הפלסטינים קיימים, עם פ' דגושה או בלעדיה. 2.8 מיליון אנשים. הגיע הזמן להתמודד עם המספר הזה ועם האנשים שעומדים מאחוריו."

"בכירי מערכת הביטחון מתריעים, מזהירים, מפצירים ומתחננים בפני ראש הממשלה כבר שנה שלמה לקחת יוזמה. מנסים להסביר לו שכדי לשמור על החיים של כמה שיותר ישראלים, צריכים להיות בצד השני של הגדר כמה שפחות אנשים שכבר אין להם מה להפסיד. הייאוש – מסבירים שוב ושוב ראש אמ"ן וראש השב"כ, האנשים שמכירים את השטח טוב מכולם – הוא הגפרור שמצית את האש." דברי שפיר.