הזמר משה פרץ הורשע היום על ידי כב' השופט הישאם אבו-שחאדה מבית משפט השלום ברמלה, בהעלמת הכנסות והנמכת חשבוניות מס וזאת, במסגרת הסדר טיעון עם רשות המסים. הסדר הטיעון התאפשר לאחר הודאתו של פרץ בעבירות המס שביצע, והסרת המחדלים על ידו. ההסדר אינו כולל התייחסות לעונש, ודיון בנושא זה יתקיים במועד אחר. רשות המסים תדרוש מאסר בפועל

על פי עובדות כתב האישום המתוקן, שהוגש על ידי עו"ד מירי בנהרדיתי - מהמחלקה המשפטית (מע"מ) מחוז מרכז ברשות המסים, פרץ ואמרגנו ניהלו עסק אמרגנות והפקת אירועים שבמסגרתו הופיע פרץ כזמר באירועים שונים.

פרץ מואשם כי יחד עם זינדני, אמרגנו, הוציאו חשבוניות מס בגין הופעותיו של פרץ, בסכום הנמוך מזה ששולם לו בפועל ובמקרים אחרים, לא הוציאו חשבוניות מס כמתחייב ולא דיווחו על ההכנסות הללו כלל.

במסגרת הסדר הטיעון, הודה פרץ כי בשיטה זו העלים הכנסות מהופעותיו בהיקף של כמיליון ₪ בין השנים 2007 ל-2009, מתוכם חייב במס הכנסה וכן במע"מ בהיקף של כ-140,000 ₪, זאת לאחר שאמרגנו, אמנון זינדני, הודה והורשע אף הוא במסגרת הסדר טיעון עם רשות המסים, לפני כשנה וחצי בעבירות אלו ונוספות.

כתבי האישום הוגשו בעקבות חקירה שניהלה יחידת החקירות של המכס ומע"מ ירושלים בשיתוף פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום, שהחלה בעקבות מידע שהתקבל לפיו פרץ וזינדני אינם מדווחים על מלוא הכנסותיהם, ושהובילה למעצרו של זינדני ולעיכובו לחקירה של פרץ, בחודש אוגוסט 2010, עם הפיכת החקירה לגלויה.