ראש העיר עכו שמעון לנקרי מינה את לימור אוזן, מנהלת פיתוח משאבים ברשת המתנ"סים בעיר לתפקיד יועצת ראש העיר לקידום מעמד האשה. אוזן מחליפה בתפקידה את חברת מועצת העיר שרי גולדשטיין החותמת עשור בתפקיד זה. לנקרי הודה לגולדשטיין על עשייתה הברוכה ותרומתה רבת השנים לקידום מעמד האשה בעיר, בירך את אוזן ואיחל לה הצלחה בתפקידה.

כלים
לימור אוזן. צילום: דוברות עיריית עכו
לימור אוזן. צילום: דוברות עיריית עכו

אוזן (40), בוגרת תואר שני מטעם אוניברסיטת חיפה בניהול מוסדות ציבור ובוגרת הכשרת נשים לפעילות בשדה חברתי פעלה בין השאר בהתנדבות במקלט לנשים מוכות ובמסגרות התנדבות נוספות.

גולדשטיין, עובדת מזה מספר עשורים בבתי הזיקוק בחיפה, חברה בוועד העובדים ופועלת לרווחתם. במסגרת פעילותה הציבורית, מלבד היותה חברת מועצת העיר היא מכהנת כיו"ר דירקטוריון של רשת המתנ"סים בעיר.

"עם היבחרו של שמעון לנקרי לראשות העיר, התנדבתי להמשיך ולקדם את נושא מעמד האישה ולהעלות על סדר היום את המודעות המגדרית שבאה לידי ביטוי ברצון לקדם ולהטמיע עיקרון השוויון", אומרת גולדשטיין, "נשות עכו מבינות שבכדי לצמצם פערים, לתקן עיוותים ולהגדיל המודעות, צריכים לצאת ממצב פסיבי למצב אקטיבי מהמקום המצוי למקום הרצוי וכך כולנו תוך כדי שיתוף פעולה, נעות במהירות קדימה".

גולדשטיין בירכה את מחליפתה בתפקיד ואמרה: "חשוב לי שממשיכת דרכי תגיע עם התלהבות, תשוקה ורצון להוסיף, לשפר ולשדרג הקיים, להמשיך ולהגדיל מאגר המשתתפות. ללימור אשר מזה עשור שותפה לעשייה החברתית בעכו, יש את זה. אני סמוכה ובטוחה כי ללימור הכישורים המתאימים ואני רואה במינוי המשך ישיר לפעילות השוטפת, אמשיך ללוות את לימור בהמשך עשייה פורה לטובת נשות העיר, יחד נביא ידע וכישורים לזירה הציבורית, לעודד נשים ללמוד – למידה כמנוף תעסוקתי לאורך החיים. צריך לחזק ולמצב הלמידה, חיונית לחוסן חברתי בדגש על התעסוקתיות מניבות שיאפשרו עצמאות ובחירה חופשית בכל המגזרים ותכל'ס - לעשות מה שאוהבים לעשות הכי טוב שאפשר".