קבוצה של 15 קציני חינוך בכירים נפגשה עם ראש מועצת משגב, רון שני וקיבלה סקירה על המועצה ותפקידה כגוף שיוזם ופועל במטרה ליצור חברה שוויונית בתחומי התרבות, החינוך, הסביבה והכלכלה ולהעלות את רמת איכות החיים של תושבי לב הגליל בכלל ושל הישובים הבדואים במועצה בפרט.

כלים

הקצינים, שהגיעו במסגרת השתלמות שערכה המדרשה באורנים בנושא שוויון וצדק חברתי כבסיס לחוסן לאומי, התארחו במבנה גן הקיימות. הם שמעו על החיים בישובי במשגב, המתגוררים זה לצד זה, יהודים ובדואים ועל הפיתוח המואץ לשיפור מתמיד וההשקעות הרבות במגזר הבדואי.

רון שני: "משגב קמה כאן, בלב הגליל בשכנות לישובים רבים, כאשר מטרותינו הן להביא לרמת חיים גבוהה של כל תושבינו, יהודים ובדואים, וכן של שכנינו. אנו פועלים לכך שתושבינו ישתלבו בחיי המדינה, בזכויות ובחובות, ב איכות חיים שוויונית. ולכך אנו פועלים במועצה בשיתוף התושבים".

עוד הוסיף על שיתופי הפעולה עם הרשויות הערביות השכנות שתופסים תאוצה בתקופה האחרונה כששיאו היה טקס חתימה על אמנה בתום תהליך של הקמת פורום הכולל 4 רשויות בגליל: משגב, סחנין, עראבה ודיר חנא, לתכנון משותף ושיתופי פעולה בתחומי התרבות החינוך והכלכלה.