תערוכת RSA, אירוע הסייבר הגדול והחשוב בעולם, מתרחש בימים אלה בסאן פרנסיסקו שבארה"ב. בתחרות שקיים Cyber Defence Magazine בתערוכה זכו שתי חברות סייבר ישראליות המציגות בביתן הלאומי בפרסים עבור טכנולוגיות פורצות דרך: חברת SkyCure זכתה בפרס אבטחת המובייל וחברת Comilion זכתה פרס Best Startup.

כלים
הזוכים מחברת comilion
הזוכים מחברת comilion

SkyCure הינה חברה בתחום ה-enterprise mobile threat defense המציעה פתרון המזהה ומונע התקפות סייבר על מכשירי טלפון ניידים (ארגוניים ו-BYOD) מבלי לפגוע בפרטיותו של העובד או בחוויית השימוש היומיומית שלו במכשיר. סקייקיור זיהתה ופרסמה כמה מהפרצות והתקיפות המפורסמות ביותר על מכשירים ניידים בשנים האחרונות, בדמות מחקרים כגון “HTTP Request Hijacking”, “No iOS Zone״ ו “iOS Malicious Profiles״. בנוסף סקייקיור מספקת באופן תדיר הגנה מתוחכמת אל מול פרצות חדשות במכשירי טלפון ניידים, כאשר המפורסמות ביניהן הן Android Installer Hijacking, Swiftkey, Stagefright, YiSpecter ו-XcodeGhost. השנה בכנס RSA 2016, יאיר עמית (CTO) ועדי שהרבני (CEO) יקיימו דיון מרתק בנוגע לפתרונות הקיימים להגנה מפני רושעות בsmart devices, כולל דמו חי אשר ידגים מדוע קל להאקרים להערים עליהם ויספקו תובנות לגבי מה יש לשנות בגישת האבטחה הארגונית.

לקוחות סקייקיור כוללים מוסדות פיננסים, שירותי בריאות, חברות ייצור, וחברות תחבורה ולאחרונה התווספו לרשימת הלקוחות שלוש חברות Fortune 500. במהלך שנת 2015 פלטפורמת ה-enterprise mobile threat defense של סקייקיור ביצעה 51 מיליון סריקות רשת, זיהתה התקנה של כמעט 13,000 אפליקציות זדוניות, וממשיכה לפתח יכולות חדשניות באמצעות אינטגרציות עם שותפים טכנולוגיים אסטרטגיים - AirWatch, MobileIron, ולאחרונה גםMicrosoft Exchange.

WAZE" - Comilion " של הסייבר, פיתחה פלטפורמה אחידה לניהול שיתופי של אירועי סייבר לכל אורך מחזור חיי האירוע - זיהוי, מחקר, ניהול ושיקום לאחר התקפה. הפלטפורמה של Comilion הינה היחידה בעולם אשר מאפשרת הרמת רשת שיתוף פנימית או בין ארגונים באופן מבוזר: כל משתתף ברשת של Comilion מחזיק בשרת אשר מותקן בארגון ומאפשר שיתוף מאובטח בקהילות מנוהלות ואקסקלוסיביות - פנימיות וחיצוניות.

בשילוב עם מערך אינטגרציות עם מוצרי אבטחה, כלי מודיעין ומחקר סייבר - הצוותים העובדים ב Comilion נהנים מיכולות ניטור רצופה וזיהוי אוטומטיות של אירועים המשותפים בין הצדדים. החזון של Comilion הינו להביא את עולם השיתוף לתחום הגנת הסייבר על מנת לאפשר זיהוי, שיתוף פעולה ויכולות התמודדות מהירות ואיכותיות יותר לאיומים שמולם מתמודדים ארגונים כיום.

אירוע הסייבר RSA מושך כ- 25,000 מבקרים וכ- 9000 מציגים החושפים את טכנולוגיות הסייבר החדשניות ביותר. מכון היצוא, מינהל סחר חוץ במשרד התעשייה והכלכלה, ומטה הסייבר הלאומי הקימו השנה בתערוכה ביתן לאומי בהשתתפות כ-40 חברות ישראליות, עליה של כ- 40% במספר החברות המשתתפות לעומת השנה שעברה.

החברות הישראליות מקיימות פגישות עסקיות בביתן הלאומי ומציגות מגוון טכנולוגיות פורצות דרך ביניהן: זיהוי האדם הגולש באתר על פי דפוסי הגלישה, טכנולוגיה הלומדת לזהות התקפות ומזהה אותן גם אם לא ראתה אותן מעולם, זיהוי ההתקפות בזמן אמת וחסימתן, טכנולוגיות להגנת המידע בענן, איתור נקודות החולשה בעת כתיבת הקוד של התוכנה ועוד. לצד התערוכה התקיים אירוע מפגשים עסקיים במסגרתו תואמו לחברות הישראליות מאות פגישות עם מנהלי אבטחה ואנשי ומנהלי טכנולוגיות מתאגידים גדולים, אינטגרטורים, משקיעים, ושותפים עסקיים פוטנציאליים.