וולדורף אסטוריה ירושלים ואל על ישראל הכריזו על שותפות בלעדית בארץ- "צ'ק אין למטוס מקומת העסקים במלון"

מנכ"ל וולדורף אסטוריה, גיא קליימן (משמאל) ומנכ"ל אל על, דוד מימון (מימין) בעת חתימת ההסכם. צילום: דניאל כהן
מנכ"ל וולדורף אסטוריה, גיא קליימן (משמאל) ומנכ"ל אל על, דוד מימון (מימין) בעת חתימת ההסכם. צילום: דניאל כהן

וולדורף אסטוריה ירושלים וחברת אל על הכריזו על שיתוף פעולה בלעדי, במסגרתו יציעו לאורחי המלון הטבה ייחודית ובלעדית- שרות VIP לביצוע צ'ק אין קבוע לטיסות אל על בבית המלון, שעות לפני הטיסה.

החל מהיום, האורחים במלון וולדורף אסטוריה ירושלים, שרק לאחרונה נבחר על ידי מגזין התיירות היוקרתי, קונדה נאסט (Conde Nast Magazine) כטוב ביותר במזרח התיכון וכשביעי בעולם, ייהנו מהאפשרות לבצע צ'ק אין לכל טיסות 'אל על' הממריאות מנמל התעופה בן גוריון, ממרכז העסקים של המלון היוקרתי.

האורחים של וולדורף אסטוריה ירושלים, יוכלו בימים א'-ה' בין השעות 17:30 עד 18:30 לבצע צ'ק אין למזוודותיהם ולקבל מידית את כרטיס העלייה למטוס. המזוודות יועברו על ידי שליח פרטי ישירות לשדה התעופה, שם יסרקו על ידי הביטחון לפני שהן עוברות לטיסה המיועדת. השירות הבלעדי מאפשר לאורחים להגיע רגועים לשדה התעופה, רק כשעה וחצי לפני זמן הטיסה המיועד. השירות הקבוע לבתי המלון זמין כרגע אך ורק לאורחי מלון וולדורף אסטוריה ירושלים, בעלות של 549 ₪ + מע"מ לאדם עבור קבוצה של עד שבעה אנשים. את השירות הבלעדי הזה ניתן להזמין על ידי אורחי וולדורף אסטוריה ירושלים במהלך שהותם במלון.

על הסכם שיתוף הפעולה חתמו מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה ירושלים, מר גיא קליימן ומנכ"ל אל על, מר דוד מימון.

מנכ"ל וולדורף אסטוריה, גיא קליימן: "החזון שלנו הוא להעניק לאורחים שלנו את חווית השהיה והאירוח הטובה ביותר שיש, שכולה מוגדרת בשתי מילים: נוחות ויוקרה. באמצעות הסכם זה, האורחים שלנו יכולים ליהנות מהשירות האמיתי שמוכר ברשת וולדורף אסטוריה בכל העולם עד הרגעים האחרונים שלהם בארץ וליהנות מהשותפות הטבעית בין שני מותגי הנסיעות הבכירים בעולם, וולדורף אסטוריה ואל-על".

סמנכ"לית השרות באל על, יהודית גריסרו ציינה כי: שירות "צ'ק אין מהבית" החל לפעול בקיץ ,2015 לכל הטיסות היוצאות מישראל וכבר קיבל פידבק חיובי בצורה גורפת. כפי שחזינו בעת ההשקה של שירות הצ'ק אין, אנו מרחיבים עכשיו את השירות לתחום המלונאות, לרווחתם של הלקוחות הבינלאומיים שלנו השבים לבתיהם בכל רחבי העולם. שותפות זו עם וולדורף אסטוריה, היא שיתוף פעולה טבעי שיאפשר לכל הלקוחות שלנו ליהנות מהרמה הגבוהה של אירוח ושירות שהמלון הזה מוביל. "

חברת 'פרימיום צ'ק אין' תשמש כשותפה התפעולית לשירות, ותהיה אחראית על כל ההיבטים של התהליך. "כ5000 איש נהנו כבר משרות ייחודי זה מאז שהשקנו אותו ביולי 2015 " מציין נהוראי נתיב, מנכ"ל חברת 'פרימיום צ'ק-אין', "אנו החברה הראשונה בעולם שמאפשרת שרות מקיף זה ללקוחות מהבית ומהמלון. הודות לשיתוף פעולה ייחודי זה, אורחי מלון וולדורף אסטוריה ירושלים, יוכלו להמשיך ליהנות ולבלות, בזמן שהתיקים והמזוודות שלהם מטופלים בצורה הטובה ביותר".

מלון וולדורף אסטוריה בירושלים, אשר נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם- מלון הפאלאס שבעיר, נחשב לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר. במלון, אשר הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחידי בירושלים, 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה ואזורי ישיבה מעוצבים.