GRAND OFFICE: משרדים חדישים להשכרה בגרנד קניון: יוזמה חדשה בגרנד קניון באר שבע – מתחם משרדים להשכרה לבעלי מקצועות חופשיים בגודל של כ-850 מ"ר בתוך הקניון.

 תמונת הדמייה: גרנד אופיס .גרנד קניון באר שבע ביוזמה חדשה: משרדים להשכרה בשטחי הקניון
תמונת הדמייה: גרנד אופיס .גרנד קניון באר שבע ביוזמה חדשה: משרדים להשכרה בשטחי הקניון

גרנד קניון באר שבע, הקניון הגדול במזרח התיכון, נכנס לאחרונה לתחום חדש שנמצא בעלייה מתמדת – משרדים להשכרה על פי גודל לעצמאיים, ולבעלי מקצועות חופשיים. לאחר שמיכאל בן דרור, יזם בן עשרים ושמונה, הפנה את תשומת ליבו של אלי להב, מבעלי הגרנד קניון, לצורך של תושבי העיר באר שבע למשרדים להשכרה, החליטו בגרנד קניון לייעד מתחם בתוך הקניון לצורך מטרה זו.

הגרנד קניון מציע כ-850 מ"ר המכילים כ-78 משרדים. גודל המשרד משתנה על פי דרישות הלקוח וניתן למצוא משרדים ליחיד או לחברה המכילה מספר עובדים. מי שיחליט לשכור משרד בגרנד קניון יקבל חינם – ריהוט, אינטרנט, לובי המתנה, ארנונה, חנייה, שירותי ניקיון, מים וחשמל, ומטבחון שירות. כמו-כן שירותי הדפסות ופקס וחדרי ישיבות, בתנאים מוגדרים מראש במחיר השקה חודשי של 1970 ₪. חשוב לציין כי התשלום החודשי משתנה בהתאם לדרישות הלקוח כמו גודל משרד, תקופת השכרה ומספר עובדים.

אלי להב, מהבעלים של הגרנד קניון באר שבע, אמר בתגובה – "אנחנו מציעים פתרון לצורך קיים שזיהה מיכאל בן דרור, יזם הפרויקט. בכמעט חצי מעלות משרד בינוני, יכולים תושבי באר שבע לקבל משרד איכותי ומעוצב. הדבר החשוב ביותר שאנחנו מציעים הוא כ-700,000 לקוחות פוטנציאלים שעוברים ליד המשרדים כל חודש".