VMware ו- EMC משיקות יחד את VxRail: משפחת מוצרי Hyper Converged. מערכות VxRail החדשות מעניקות לעסקים בגדלים שונים מערכת אינטגרטיבית הכוללת חומרה ותוכנה ממיטב הטכנולוגיות של שתי החברות, תוך ניהול מיטבי של ההוצאות ומתן תמיכה בכתובת אחת

כלים

החברות VMware ו-EMC משיקות יחד את VCE VxRail, משפחת Hyper Converged Appliances היחידה, שתוכננה יחדיו בידי החברות, כך שתשתלב באופן אופטימלי בסביבות VMware. משפחת VxRailמחברת יחד את היתרונות של שתי החברות, בהם שירותי דטה עשירים ויכולות מתקדמות של ניהול המידע מצידה של EMC, עם יכולות תוכנת Hyper Converged המובילה של חברת VMware, הכוללות את VMware vSphere, vCenter Server ואף VMware Virtual SAN - האחסון מוגדר התוכנה הפשוט לניהול, העוצמתי והיעיל ביותר המוטמע באופן טבעי בתוך מערכת ההפעלה של-vSphere– לכדי משפחת מוצרים אחת המוצעת בשילוב כתובת אחת לתמיכה.

אחסון היברידי וגם מערכת VxRail המבוססים על מערכי פלאש בלבד, מרחיבים ומפשטים את סביבות העבודה של VMware, ומספקים ביצועים ויכולות מובילים, עם יכולת גידול פשוטה והכל בתשתית היפר-אחודה של התקן (HCIA).

ארגוני IT נדרשים להתמודד עם תמיכה בדרישות גדלות והולכות של עסקים ליישומים ושירותים חדשים, כאשר ברשות העסקים הללו תקציבים מוגבלים ומשאבים מעטים, והם אינם מעוניינים לבזבז את זמנם בבחינת והטמעת תוכנה, חומרה ופתרונות רשת. בנוסף, אין ברשותם של עסקים שכאלו הזמן הדרוש ללמידת כלים תפעוליים ותהליכים חדשים. האפליינסים החדשים שמשיקות VMware ו-EMC מרחיבים את היתרונות המוכחים של התשתית האחודה VCE– זריזות, פשטות וסיכון נמוך - לעסקים בגודל קטן ובינוני, ומחלקות בתוך ארגוני ענק, היכולים כעת ליהנות מיכולות חדשות בתחומי הווירטואליזציה והמחשוב למשתמשי הקצה.

מערכות -VxRail החדשות משלבות וירטואליזציה, מחשוב, אחסון והגנה על נתונים במערכת אחת, עם כתובת אחת לתמיכה. ארגונים יכולים להתחיל בקטן, עם כמה מערכות וירטואליות, ולעלות בקלות לאלפי מערכות במודל "שלם ככל שאתה גדל" המאפשר ניהול טוב יותר של צפי ההוצאות. מערכות VxRail זמינות בטווח רחב של קונפיגורציות, ממנפות את טכנולוגית הענן ומאפשרות חיבור ליותר מ-20 עננים ציבוריים כדוגמת VMware vCloud Air, Amazon Web Services, Microsoft Azure ובקרוב גם Virtustream, ומספקות יכולות אחסון ללא גבולות, תוך מתן TB10 נוספים לאחסון בענן לכל מערכת.