ערוץ לייפטיים משדר בבכורה את הסדרה המצליחה: המאמן שרזה איתי / Fit to Fat to Fit

כלים

עד כה התרגלנו לראות בתכניות ריאליטי-הרזיה אנשים עבי בשר שנואשים לעשות שינוי בחייהם אבל מתקשים לעשות אותו לבד, ולכן נרתם לעזרתם מאמן-על חטוב ואלוהי ומפיח בהם תקווה, מבין ללבם וגוער בהם לרוץ מהר יותר ולהפסיק עם הצ'יזבורגרים.

אז הפעם מוגש לנו טוויסט על הפורמט הזה: 10 מאמנים מתבקשים להקריב את הגיזרה החטובה שהם מתחזקים כבר שנים ויחד איתה את הבריאות האישית שלהם, למען סולידריות פיזית עם הלקוחות כבדי המשקל שלהם!

במשך ארבעה חודשים המאמנים מפסיקים לעשות ספורט, מאביסים את עצמם ללא הבחנה בכמויות אדירות של אוכל שומני בטירוף (מה שנשמע כמו הפנטזיה של רובינו, אבל בשביל החבר'ה האלה זה סיוט) וצופים בגוף שטיפחו במשך שנים הולך לעזאזל.

הם עושים את כל זה כדי להצהיר מול המתאמנים שלהם שהכל אפשרי, כדי לחוות את הדברים באמת מתוך נקודת המבט של המתאמן ובכדי לרתום אותם למסע משותף בדרך לגוף דקיק, חטוב ובריא.

בכל פרק אנו פוגשים מאמן אחד ומתאמן אחד, ולכל אחד מהם והסיפור שלו: נלמs להכיר את הסיבות שהביאו את המתאמן למצב הקשה אליו הגיע, ואת הסיפור של המאמן שהביא אותו לבחור ולהתמיד באורח החיים הבלתי מתפשר שלו, כמו גם את הקשיים האישיים של שני הצדדים לאורך התהליך – ואת ההתגברות עליהם, עד שהם מגיעים אל היעד הנכסף.

ימי שלישי, החל מ-19.4, בשעה 22:45 בכורה!

ערוץ לייפטיים: אפיק 46 YES / ערוץ 32 HOT