חה"כ איילת נחמיאס ורבין בדיון בנושא העומס הרב ו״ייבוש״ תחנות טיפת חלב בועדה לזכויות הילד:"נשים רבות תלויות באחיות טיפות החלב לאחר הלידה, ללמידת תפקידן הבסיסי כאמהות. גם אני כאמא טריה, התקשרתי לאחות טיפת חלב עם שאלות רבות בנושאי תזונה ובריאות ילדי. השם טיפת חלב מתקשר לגיל הינקות, אך טיפות החלב אמורות לשרת את הליווי ההתפתחותי של ילדי ישראל עד גיל 6."

כלים
ח"כ איילת נחמיאס ורבין
ח"כ איילת נחמיאס ורבין

"זאת רשת הביטחון של הילדים שלנו ובמידה רבה שלנו כהורים, לאבחונים חשובים ולזיהוי בעיות ועיכובים התפתחותיים או בריאותיים." אמרה נחמיאס ורבין.

עוד הוסיפה חה"כ איילת נחמיאס ורבין: "אסור להפריט את עצמנו לדעת. האחריות לבריאותם של הילדים מוטלת על המדינה. יש לנו כבר ניסיון רע עם הוצאת אחיות בתי הספר ואסור שהדבר הזה יחזור על עצמו."

לדבריה, "משרד האוצר אינו רואה את בריאות הילדים לנגד עיניו, לא חושב על רפואה מונעת וודאי לא על השכבות החלשות הזקוקות יותר מכל אחד אחר לשירות החשוב של אחיות טיפות חלב. משה כחלון שהתחייב לדאוג לזוגות הצעירים חייב לדאוג לילדיהם ולראשונה זה שנים ״להשקות״ מחדש ולארגן את טיפות החלב כדי שישרתו את מטרתן החיונית. אם צעירה שלא תזכה להדרכה הראויה, בגלל גחמותיו של האוצר, ותינוקה יפגע לא תסלח לו לעולם.״