דווקא כשבתקופה האחרונה מתגברת תופעת החרם נגד ישראל, מאמאנט אינטרנשיונל מארחת בסוף השבוע בכפר האולימפי באיטליה, ססטרייר, נציגים מ – 26 מחוזות באיטליה ונציגות מאוסטריה, להכשרה ארגונית ומקצועית עבור הקמת תשתית לנציגויות מאמאנט נוספות ברחבי אירופה, בהמשך להקמת ליגת מאמאנט ראשונה ברומא, שכבר סוחפת אחריה אמהות מכל האזור, ובשיתוף מרכז הפועל ובראשו מר יורם ארנשטיין, מנכ"ל הפועל, שיזמו את שיתוף הפעולה עם ארגון ה - CSIT, ארגון הספורט העממי העולמי

ביקור שגריר ישראל באיטליה מר נאור גילון, עם צוות מאמאנט אינטרנשיונל
ביקור שגריר ישראל באיטליה מר נאור גילון, עם צוות מאמאנט אינטרנשיונל

ההכשרה תסתיים באירוע חגיגי בכפר האולימפי, מחר, יום א', בשעות הערב.

אמש הגיע לברך ולצפות במשחקי מאמאנט בכפר האולימפי, שגריר ישראל באיטליה, מר נאור גילאון, שאמר: "מרגש לראות איך ישראל אומת הסטארט אפ הטכנולוגי, מייצגת לראשונה סטארט אפ חברתי-ספורטיבי ראשון שכובש את העולם – מאמאנט."

בנוסף הגיע לברך יו"ר הועד האולימפי האיטלקי, מר ריקרדו ויולה, ואיתו נציגים נוספים מצוות הועד האולימפי באיטליה, שהוכיחו שהאיטלקים מבינים היטב את המסר והמהפכה הספורטיבית-חברתית-קהילתית שמאמאנט מביאה לעולם .

על מנת לאפשר ליישם את שכפול דגם מאמאנט במדינה החליטו בארגון AICS, ארגון הספורט והתרבות הגדול באיטליה, המונה למעלה מ - 810,000 ספורטאים, לערוך סמינר אליו יגיעו מכל רחבי איטליה ללמוד מצוות מאמאנט אינטרנשיונל את רזי מאמאנט ולקבל את הכלים המתאימים לפתיחת ליגות מאמאנט נוספות ברחבי איטליה.

עצם קיום הסמינר בכפר האולימפי האיטלקי, כשסביב מתאמנים נמרצות ספורטאי איטליה לאולימפיאדת ריו, ובדרך כלל, מיועד אך ורק למתחרים בספורט ההישגי ובעיקר למשתתפי האולימפיאדה, רק מחדד את חשיבות מאמאנט לראשי הספורט באירופה כולה. מהפכה ישראלית - חברתית - ספורטיבית שכובשת את העולם בתקופה בה קיימים ארגונים כמו ה – BDS, הקורא להחרים את ישראל.

בסמינר, לומדים הנציגים בין השאר, אודות משחק הכדורשת, חוקת ותקנון מאמאנט והחשוב ביותר: שילוב היזמות בקהילה והתרומה החברתית יחד עם הספורט.

הסמינר הראשון של מאמאנט, שהתקיים בעיר אילת בישראל זכה להצלחה גדולה, כשאליו הגיעו נציגים מבולגריה, בלגיה, צרפת, איטליה, אוסטריה וארצות הברית, ולמדו את הדגם מצוות מאמאנט אינטרנשיונל, ביניהם: עפרה אברמוביץ', מייסדת ויו"ר מאמאנט, זיו סדבון, המנהל המקצועי של הליגות הבינלאומיות, מיטל ישי יו"ר ועדת התקנון של מאמאנט, איריס מזאל, סמנכ"ל השיווק והחדשנות של הארגון, שמנהלים גם היום את הסמינר בכפר האולימפי האיטלקי.

עפרה אברמוביץ', מייסדת ויו"ר מאמאנט: "זו הפעם השניה בתקופה של חצי שנה בלבד בה מקיימת ליגת מאמאנט סמינר להקמת נציגויות מאמאנט בעולם. אין ספק שמדובר בחוויה יוצאת דופן, הכוללת גאווה ישראלית גדולה ותחושה של שליחות, כשאנו מייצאות ספורט נשי מצליח ומניפות את דגל ישראל בעוד ועוד מדינות שמשכפלות את הדגם. וכפי שחזון מאמאנט אומר: בכל מקום בו יש אמהות תקום ליגת מאמאנט."