על הכחול הברלינאי כבר שמעתן? מדובר בגוון דומיננטי ומהפנט שמתעתד לכבוש בקיץ הקרוב את העפעפיים והעיניים.

בועז שטיין  דוגמנית: ישראלה אבטאו ,צלם: צחי וזאנהאיפור:
בועז שטיין דוגמנית: ישראלה אבטאו ,צלם: צחי וזאנהאיפור:

לקראת הקיץ עושה רושם כי הפּרוּסי הולך לכבוש את עפעפיי נשות תבל בעיקר משום שהגוון כבר אומץ בחום רב במרבית תצוגות האופנה המובילות כאיפור עיניים.

צללית קרם בורז'ואה( 115 שח) צילום: יחצ חול

בתצוגה של דריס ון נוטן בחרו המאפרים באיליינר כחול חלקי במרקם מטאלי, באייגנר הודגשו העפעפיים באופן חלקי בצללית כחולה מטאלית ובוהקת, ב-אלכסיס מאביל שילבו לצידו גם גוון ירוק ליצירת לוק רענן, ב-גארת פיו השתוללו עם מראה תיאטרלי בהשראת הקבוקי היפני, ב-ביבלוס השסתפקו במשיחת הגוון בקצות העפעפיים, אצל המעצבת מרי קטרנזו נמשחו גם העפעפיים התחתונים באיילנר כחול-טורקיזי ובשאנל אופרו העיניים בגוון האמור כמשקפי מסיכה ליצירת לוק נועז, מסתורי, אפקטיבי ודרמטי.

"הגוון הדומיננטי והמהפנט יש לומר, מוצע בכמה אפשרויות איפור" מציין גורו המייקאפ בועז שטיין ומוסיף: "צלליות במרקמים שונים, אייליינרים, מסקרות ועפרונות. הצבע מומלץ במיוחד לבעלות עיניים חומות וכהות כי אז הוא מעצים את גוון העין בשל הקונטראסט המשמעותי שנוצר.

צללית בועז שטיין 89 שקל

יש לגלות זהירות באיפור עיניים כחולות וירוקות, שכן אז עלולה להיווצר התנגשות צבע בלתי מחמיאה.

כחול ברלין ,עיפרון עיניים שיק תמרוקים ,איליינר ג'ל של בועז שטיין

אייליינר או עפרון תיחום מומלץ לשלב על רקעים כהים מאד או בהיעדר רקעים וזאת בכדי להימנע ממראה צבעוני ומוגזם. עיקרון זה רלוונטי גם לשימוש בצלליות. תיחומים כהים של חומים ושחורים בצמוד לצללית בגוון תכול דומיננטי יעניקו מראה של איפור מרשים".

איפור: בועז שטיין ,צלם: מוטי זאבי