אתם עומדים לבנות בית חדש או לשפץ בית ישן? אנחנו רוצים לתת לכם רעיון למוטיב שיכול לשפר בצורה ניכרת את העיצוב של הבית, בריקים. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים משתמשים במוטיב זה, והופכים את השימוש בו לפופולארי מאוד. בריקים מחליפים חיפויי קיר שונים ומגוונים אשר הכרנו במהלך השנים, וכפי שנוכל לראות ניתן לעשות בהם שימושים נרחבים ועל כן הם מאוד פופולאריים היום.

כלים

לפני שנציג כאן שורה של דוגמאות של בריקים לעיצוב ונסביר מדוע רצוי להשתמש בבריקים , נסביר תחילה מה זה בריקים וכיצד אפשר להשתמש בהם. בריקים, כמו שאפשר להבין מגיעים מהשם הלועזי brick, קרי לבנה. כלומר, אנחנו יכולים לקחת את הלבנה ממנה נהוג לבנות היה לבנות את הבית, ולהשתמש בה לחיפוי או לצרכים אחרים של עיצוב. כך זכינו להשתמש בבריקים בעוד מגוון רחב של פונקציות מלבד בניית בית או כל מבנה אחר.

השימוש בבריקים אפשרי במגוון רחב של מקרים, כמו שציינו כיום נהוג להשתמש בבריקים לצורך חיפוי קירות, אך לא רק לשם כך, ניתן להשתמש בבריקים גם לצורך בניית משטחי חוץ, ריהוט משלים, יצירת מסגרות וקשתות, בניית גדרות, בניית מבנים חיצוניים לבית, חדרים משלימים, קורות, יצירות אומנות ועוד. מאחר והבריקים מגיעים במגוון רחב של דוגמאות וצבעים, הרי שהשימוש בהם יכול להיות מאוד נרחב.

דוגמאות של בריקים לבית ולמשרד

מאחר ולא מעט אנשים משתמשים בבריקים אנחנו יכולים לראות כיצד בשנים האחרונות גדל מנעד האפשרויות וטווח הדוגמאות של בריקים מעוצבים. אלה משמשים לצרכים שונים כמו שתיארנו קודם לכן.

בין היתר אפשר למצוא בריקים מסוגי אבנים שונות, החל מאבני כורכר, אבני צפחה, אבני טופן, אבנים ירושלמיות, בריקים מאבנים עתיקות ועוד. בנוסף בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות בריקים שמגיעים כמו שהם רק בצבעים שונים, לעיתים צבעים טבעיים ולעיתים צבעים ייחודים אשר נוצרו במיוחד כתוספת מעוצבת לבריקים והם יכולים לשרת נאמנה את המבנה בו אנחנו מתכוונים להדביק אותם.

סוג נוסף של בריקים שאנחנו מכירים והפך מאוד נפוץ בשנים האחרונות, הם בריקים מפירוק. מדובר על בריקים אשר מגיעים ממבנים ישנים אשר פורקו, זה יכול להיות מבנים כמו בתים ודירות אך גם מבנים הרבה יותר עתיקים כמו אחוזות, טירות, מצודות ועוד (הכל מאירופה כמובן). אותם בריקים נוצרו מעבודות יד והחזיקו מעמד במשך עשרות שנים. כעת הבריקים מוצעים לשימוש חוזר. מדובר בבריקים מדובר עמידים וחזקים, אשר יכולים להחזיק מעמד עוד זמן רב ובכל מזג אוויר. ניתן לרוש אותם במחירים אטרקטיביים, והם אכן מבטאים בנוכחות שלהם עיצוב מרשים.

לסיום, אין ספק שמכל האלמנטים השונים בהם ניתן להשתמש לעיצוב המבנה, בריקים מסוגים שונים יכולים להיות ההבדל בין מבנה מעוצב בצורה רגילה לבין מבנה בעיצוב ייחודי ומרשים.