בעקבות פיגוע הדקירה שביצעו אמש נערים ממזרח ירושלים, מזכירה חה"כ ד"ר ענת ברקו מהליכוד כי טרם קיבלה משר החינוך נפתלי בנט מענה למכתב ששלחה לו, ובו נמסרו פרטים בעייתיים מאוד אודות רשת החינוך סח'נין, שממנה יצאו רק לאחרונה ארבעה מפגעים

  בתמונה: ג'האן אבו אלחוף, מנהלת ביה"ס הרב-נתיבי על-יסודי לבנות בשועפט
בתמונה: ג'האן אבו אלחוף, מנהלת ביה"ס הרב-נתיבי על-יסודי לבנות בשועפט

יתרה מזו, במכתב נמסרו פרטים אודות בית ספר מסוים של הרשת – ביה"ס הרב-נתיבי על-יסודי לבנות בשכונת שועפט, שמנהלתו, ג'האן אבו אלחוף, היא פעילה ידועה של החזית העממית ונשואה לאסיר ביטחוני לשעבר שישב בכלא הישראלי בגין פעילות חבלנית. אותה מנהלת משתתפת באופן קבוע בפעילויות פוליטיות אנטי ישראליות רבות, כולל במהלך שעות וימי ההוראה.

לדוגמה, לפני כשלוש שנים היא הזמינה לביה"ס פלסטינית בשם ח'אלדה ע'ושה על מנת להרצות בפני התלמידות והמורים. אותה ע'ושה אמרה בהרצאתה, בין השאר, כי היא "מייחלת ומקווה לראות את בטני הנשים היהודיות ההרות משוסעות".

חה"כ ד"ר ענת ברקו: "זו רק דוגמה אחת מני רבות שאני מקבלת ממורים ממזרח ירושלים אשר חרדים לגורל הילדים שעוברים שם הסתה ושטיפת מוח ללא כל אפשרות לניתוב אלטרנטיבי".

עוד מדגישה חה"כ ד"ר ברקו כי "מדובר בבית ספר מוכר לא רשמי, כלומר בית ספר אשר ממומן ע"י משלם המסים הישראלי, ולכן גם אמור להיות תחת פיקוח של משרד החינוך. מעדויות שאני מקבלת מהשטח – הפיקוח למעשה אינו קיים וההסתה מתאפשרת ללא כל התערבות. מה שקרה אמש הוא עוד תוצאה של אותה הסתה בלתי מופרעת".