"עינת תעשיות מזון" מחזקת את פעילותה בתחום המסעדות בישראל: משיקה קו חדש ללחמניות המבורגר למסעדות מתמחות בעלות של 4 מיליון שקלים. לאחרונה חתמה עינת על הסכם ארוך טווח עם רשת "בורגרים" שבבעלות BBB במסגרתו הפכה לספק הרשת בתחום מוצרי הלחם והלחמניות

המבורגר בלחמניית עינת (צילום: איל קרן)
המבורגר בלחמניית עינת (צילום: איל קרן)

"עינת תעשיות מזון" מקיבוץ עינת, המתמחה בייצור ושיווק כריכים מוכנים, מוצרי מאפה וסלטים לחנויות הנוחות וללקוחות מוסדיים, מחזקת את פעילותה בתחום המסעדות בישראל. החברה משיקה קו חדש ללחמניות המבורגר גדולות למסעדות בעלות של 4 מיליון שקלים. לאחרונה חתמה עינת על הסכם שיתוף פעולה ארוך טווח עם רשת "בורגרים" שבבעלות חברת BBB. במסגרת ההסכם תספק עינת לכל סניפי הרשת, כ- 70 סניפים בפריסה ארצית, מוצרי לחם ולחמניות.

יהלי עתיר מנכ"ל חברת עינת תעשיות מזון": "עינת היא חברה מיוחדת המייצרת מגוון מוצרים, חלקם עם חיי מדף קצרים (לחמניות, לחמים, כריכים, סלטים, מוזלי ועוד), וחלקם מוצרים עם חיי מדף ארוכים (קרוטונים ופרורי לחם). נתח השוק של עינת בתחום הכריכים הארוזים, בשוק הקמעונאי המבורקד עפ"י סטורנקסט עומד על כ- 75%. מוצרי עינת מיוצרים ברמת סניטציה גבוהה מאוד ותחת בקרת איכות קפדנית ביותר, מערך ההפצה של עינת שכולל שילוב של הקפאה, צינון ויבש באותה משאית מגיע כל יום מאילת בדרום ועד קריית שמונה ורמת הגולן בצפון".

קו הייצור החדש שנחנך במפעל עינת, מייצר לחמניות המבוגר חדשות בציפוי מבריק שייעודן למסעדות ההמבורגר המתמחות. "ייצור הלחמניות והלחמים ב"עינת תעשיות מזון" לכלל המותגים, מתוכנן לייצר לחמים ולחמניות בכמות של מעל לכ-100 אלף יחידות ביום, חלקו מיוצר עבור כריכי עינת וחלקו למכירה בהיקף כספי הנאמד בכ- 1 מיליון שקלים בחודש ובסכום כולל העולה על 10 מיליון שקלים בשנה", מסביר יהלי עתיר.

לדבריו, כיום מפעילה עינת מערך הפצה ארצי הכולל צי של כ- 30 משאיות המגיעות לכל נקודה מצפון עד דרום מידי יום. "לאחר שהשלמנו את רכישת מותג 'סנאק טיים' והרחבנו את פעילות הייצור העצמאי של לחמניות למוצרינו, הוחלט על הרחבת המגוון וכעת מושק קו נוסף שפותח כדי לתת למענה לצורך הגובר בלחמניות מיוחדות מצד המסעדות המתמחות".

עינת תעשיות מזון הנה אחת החברות המובילות בתחום ייצור כריכים וסלטים בישראל. החברה מקפידה על טיב מוצריה על ידי שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים, תהליכי ייצור קפדניים, בטיחות מזון, איכות, ניקיון ושמירה על טעמים נפלאים, משביעים ומזינים. כריכי עינת תעשיות מזון הינם כשרים בהשגחת הרבנות.