מלאנוקס בהתייחסות לרכישת איזיצ'יפ בעקבות אישור בעלי המניות: השלמת העסקה צפויה במחצית השנייה של חודש פברואר 2016

איל וולדמן, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס
איל וולדמן, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס

מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ: MLNX), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הודיעה היום כי ההצעה שהגישה למיזוג עם איזיצ'יפ (NASDAQ: EZCH; TASE: EZCH) קבלה את הרוב הנדרש באסיפת בעלי המניות של איזיצ'יפ לאישור העסקה. מלאנוקס צפויה להשלים את רכישת יצרנית השבבים במודל fabless לפתרונות עיבוד עתירי ביצועים במחצית השנייה של פברואר 2016.

"עם קבלת האישור הנדרש מצד בעלי המניות, אנו נרגשים להתקדם צעד נוסף לקראת השלמת רכישת איזיצ'יפ," אמר איל וולדמן, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס. "רכישה זו, אשר תרחיב את תמהיל המוצרים של מלאנוקס, תשפר את יכולותינו ורווחיותנו, תוסיף ותחזק את הקניין הרוחני והידע שבבסיס היכולות שלנו, ותגדיל באופן משמעותי את נוכחותנו בשווקים ואת קשרינו עם לקוחות. איחוד הצוותים של שתי החברות, כמו גם הטכנולוגיות והמוצרים, יציב את מלאנוקס ואיזיצ'יפ ביחד בעמדה מצוינת לניצול ההזדמנות המשמעותית בתחום הרשת החכמה ויעניק יתרונות משמעותיים לבעלי המניות, ללקוחות במרכזי המידע ולעובדי החברה המאוחדת".

בתום השלמת העסקה, בכוונת מלאנוקס לשלב את עובדי שתי החברות ולשמר את קו המוצרים הקיים של שתי החברות, אשר יבטיחו המשכיות ללקוחות ולשותפים של שתי החברות.

בנפרד, מלאנוקס היום אישררה את התחזית לרבעון הרביעי של 2015, אשר ניתנה ב-21 באוקטובר 2015.