ח''כ איילת נחמיאס ורבין בתגובה לבונוסים של אביגדור קפלן ודודי ויסמן: "בזמן שרשת "מגה" נערכת לפיטוריהם של 3,500 עובדים, אנו למדים על בונוס שאישרה קבוצת אלון ליו"ר מגה אביגדור קפלן בסך של חצי מיליון ש''ח ולבונוס שמבקש דודי ויסמן בסך של 1.35 מיליון ש''ח. לא יתכן שבזמן שהחברה נלחמת על עתידה ועל מקומות העבודה של מי שמתפרנסים בקושי, יאשרו בדירקטוריון - המנותק כנראה - בונוס לבכירים."

ח''כ איילת נחמיאס ורבין נגד הבונוסים במגה
ח''כ איילת נחמיאס ורבין נגד הבונוסים במגה

יש הבדל בין שכר קבוע לבין בונוסים וכאשר החברה נמצאת במדרון חלקלק, היא נותנת לעובדים ליפול אבל מחלקת מצנח למנהלים ? מילא קפלן שהצטרף לרשת בכדי להצילה (גם, בונוס מיותר ולא ראוי), אבל איך מעז דודי ויסמן שאחראי לקריסת הרשת לדרוש מצנח זהב שכזה ?!״

עוד הוסיפה ח"כ נחמיאס ורבין: "בדומה למקרה של גיל שרון, החלטת הדירקטוריון גורמת לחוסר אמון בדירקטורים בחברות הציבוריות. תפקידו של הדירקטוריון בקביעת גובה השכר הוא לשקף את מצב החברה ואת הישגי המנהלים. שכר המנהלים צריך להיות ראוי, אולם בקורלציה מובהקת להישגי החברה - איזו קורלציה יש בדיוק בבונוסים במגה ?

אני קוראת לקפלן וויסמן לנהוג בהגינות ומקצוענות, לוותר על הבונוסים ולהשקיע את הסכומים האמורים בהבראת החברה או בקופת הפירוק על מנת למזער את הנזק הנגרם לאלפי העובדים שאינם ישנים כבר לילות רבים מחרדה למקום עבודתם ".

חה"כ איילת נחמיאס ורבין כיהנה במספר דירקטורים במשך מעל 13 שנים עד להיבחרה לכנסת ואף הקימה את הסניף הישראלי של ארגון הדירקטוריות הבינלאומי.