סטודנטית באוניברסיטה העברית נגד פרופ' אלון הראל: "זה לא לגיטימי לכתוב פוסט נגד סטודנטית, לתייג אותה ולשלוח לה הודעות פרטיות ב-2 בלילה"

סערת המרצים באוניברסיטה העברית ממשיכה: היום הגיבה סטודנטית באוניברסיטה העברית בר שלו, המשמשת גם כראש אגף פעילים ארצית של תנועת "אם תרצו", לפרופ' אלון הראל אשר כתב נגדה פוסט בפייסבוק לאחר שזו התראיינה נגד מחאתו הפוליטית של הראל בתוך האוניברסיטה כאשר הדביק על חולצתו שלט עם המילה "שתול" כאות מחאה על חוק העמותות של שרד.

לטענתה, הראל "כתב פוסט נגד סטודנטית, מתייג אותה ושולח לה הודעות פרטיות ב2 בלילה - נחש מה? זה לא לגיטימי. סטודנטית אחרת הייתה עושה מזה סיפור רציני הרבה יותר, גוררת אותך לועדות משמעת והרבה יותר מזה. אני פשוט לא מתרגשת ולא מפחדת."

עוד כתבה שלו כי "די. חלאס. אתה עובר את הגבול. הפוסט הראשון מילא, הפוסט השני מילא, 2 בלילה - מילא, אבל עכשיו זו כבר תופעה. אפשר בכיף להסתכל על כל העניין הזה בבדיחות הדעת, והאמת שזה היה האינסטינקט הראשוני שלי, אבל זה חטא לכל מה שאני מאמינה בו. כי אני עכשיו, ומי אח"כ? את מי תחליט לתלות בכיכר העיר כשאני אעזוב את האוניברסיטה? אולי איזה סטודנט אחר שהעז לבקר את הפוליטיזציה באקדמיה בפומבי? אתה באמת לא מבין את החומרה של מה שאתה עושה? "רדיפה פוליטית" זו הגדרה עדינה לאופן שבו אתה פועל, דרך "יפה" וחוקית לנסות לסתום לנו את הפה.

"בגלל מרצים כמוך, שממהרים להפעיל את בריונותם האקדמית סטודנטים מפחדים לדבר. כן- מפחדים לדבר. זה נשמע לך הגיוני? זהו הפלורליזם שפיללת שיהיה באקדמיה?"