"המצב בו מחלקים אישורי כניסה לכנסת כ"צ'ופר פוליטי", היא שחיתות שלטונית". בעקבות הפרסום על שדרן הספורט דני נוימן היה בעל אישור כניסה קבוע לכנסת, והפרסומים בשבועות האחרונים על מקורבים נוספים אשר "זוכים" לאישור כניסה קבוע לכנסת כולל חנייה, ללא קריטריונים ברורים ובחוסר שקיפות, הגיש ח"כ חיים ילין (יש עתיד), בקשה לדיון מהיר בוועדת הכנסת בנושא: קביעת קריטריונים אחידים ושקופים למתן אישור כניסה קבוע למשכן הכנסת

בשבועות האחרונים אנו עדים לכך שמקורבים רבים ובניהם שדרן הספורט דני נוימן, "זוכים" לאישור כניסה קבוע למשכן הכנסת כולל חנייה, ללא קריטריונים ברורים ובחוסר שקיפות. הגיע העת לקבוע בדחיפות קריטריונים אחידים וגלויים למתן אישור כניסה קבוע לכנסת ולפרסם בפומבי את רשימת בעלי האישורים הקבועים לכנסת.

השחיתות השלטונית הפכה לאיום אסטרטגי על החברה ועל הדמוקרטיה הישראלית. היא מעדיפה אינטרסים פוליטיים, אישיים וכלכליים על פני האזרחים, שהם נאמניו. בעצם נוכחותה חותרת השחיתות השלטונית תחת אמון הציבור במוסדות השלטון ובשיטה הדמוקרטית. הכנסת שייכת בצורה שוויונית לציבור כולו. לא למושחתים, לפוליטיקאים שעסוקים בעצמם ובטובתם האישית, לבעלי האינטרסים, לתאגידים הגדולים או לוועדים הגדולים.

ח"כ חיים ילין תקף את יו"ר הכנסת אשר מתעלם מפנייתו בנושא וקורא לוועדת הכנסת להתכנס בדחיפות:

"עם כניסת חברי הכנסת החדשים לכנסת ה-20, העביר לנו יו"ר הכנסת הרצאה מרתקת על הצורך בהשבת אמון הציבור לכנסת ישראל ונבחריה. התעלמותו של יו"ר הכנסת מהסדרת הנושא, פוגעת באמון הציבור, במוסדות השלטון ובשיטה הדמוקרטית. הכנסת זה לא רק מקום עבודה, זה הבית שלנו ואנחנו צריכים לפעול לשיפור האמון בין העם לבין הכנסת. המצב בו מחלקים אישורי כניסה לכנסת כ"צ'ופר פוליטי" - בלתי מתקבל על הדעת. הדרך היחידה להבטיח את אמון הציבור היא בשמירה על טוהר המידות ועל שלטון החוק. אני קורא לוועדת הכנסת לקיים דיון דחוף, ולקבוע קריטריונים אחידים ושקופים למתן אישורי כניסה קבועים למשכן הכנסת."