אם חשבתם ששומרי ראש נמצאים רק בעולם הפיסי, צמודים לאישי ציבור ולידוענים, תחשבו שוב. חברת טכנולוגיית הייעוץ והאבטחה הדיגיטלית White Hatמשיקה בימים אלו שירות חדש – שומר ראש אישי בסייבר. השירות, מיועד בעיקר לאנשי עסקים, בעלי תפקידים בכירים בחברות פרטיות, קצינים בכירים במילואים, יזמי סטארטאפ, עוזרים אישיים וידוענים ובני משפחותיהם, המבקשים להגן על המידע הקיים ברשותם

כלים

במסגרת השירות, מותקן רכיב הגנה במכשיר הטלפון הנייד ובכל מחשב או התקן דיגיטלי אחר הקיים ברשותם במטרה לנטר את הפעילות מולם ולהתריע כאשר מישהו מנסה לפרוץ אליהם. כמו כן במסגרת שירות זה מאפשר הצוות הטכני של החברה למחוק היסטוריה ממנועי חיפוש באינטרנט.

לדברי שרון נימירובסקי, מנכ"ל White Hat, "אנו מספקים הגנה דיגיטלית לציבור רחב של אנשים שנמצא חשוף בכל עת מבחינת המידע הדיגיטלי שלו. אנו מסייעים לאנשים להגן על הפרטיות שלהם ועל מידע עסקי חשוב הקיים אצלם או אצל בני משפחותיהם. אנו מקפידים שלא לשמור מידע של לקוחות אלא לנטר אותו באופן רציף ולהתריע מבעוד מועד על ניסיונות כניסה של אנשים שאינם מורשים לכך. המידע נמצא בכל מקום וכבר מזמן הפך לנגיש בקלות רבה יותר. על כן לאנשים רבים יותר יש אינטרס להגן על עצמם."

חברת White Hat מתמחה בייעוץ טכנולוגיית סייבר לארגונים, ארגונים ומערכות פיננסיות, משרדי ממשלה ורשויות שלטון. החברה מעסיקה עובדים יוצאי יחידות הטכנולוגיה העילית בצה"ל ומומחים בתחומי המחשבים. החברה פועלת במתאר של שירותי ביון למגזר האזרחי. בין לקוחות החברה ארגונים בארץ ובחו"ל.