במרפאת כללית רפואה משלימה בכרמיאל, מציינים כי, שיטת פלדנקרייז ידועה כטובה ביותר בעולמם של תינוקות וילדים, ומסייעת להם ללמוד בדרכי תנועה ויציבה, הטיפול מאפשר לילד לשכלל את יכולותיו המוטוריות, הקוגניטיביות והרגשיות

כלים

טיפול מועיל. בשיטת הפלדנקרייז, המטפל קודם בוחן את הרגלי התנועה של השרירים והמפרקים של המטופל כמו הישיבה שלו, הקימה שלו, ההליכה שלו ועוד. במשך הטיפול, המטפל משתמש בהסבר מילולי תוך כדי הנעת הגוף של המטופל. המטרה היא למצוא את הרגלי התנועה הנכונים בכדי שהמטופל יוכל לסגל לעצמו ובכך לסייע לו בכאבים או בהגבלת התנועה.

"התינוקת כבת שנתיים הגיעה אלינו במצב זחילה, דבר הנחשב כהתפתחות איטית, כיוון שבגיל זה כבר אמורים ללכת. ההורים ביקשו ייעוץ לגביי התפתחות התינוקת, הסברתי להם על שיטת הפלדנקרייז ועל סדרת הטיפולים שהתינוקת תעבור על מנת לסייע לה להתחיל ללכת" אומר מטפל בפלדנקרייז במרפאת כללית רפואה משלימה בכרמיאל, מתן גרנות.

מתן גרנות( צילום: פלורנס לוי)

"הטיפול לילדים בשיטת פלדנקרייז מתבצע על מזרון רצפה ומועבר באמצעות משחקים ,עם המוצץ או עם חפצים אחרים המעסיקים את הילד בהתאם לגילו. בעקבות סדרת הטיפולים הפעילויות השונות והדרכת ההורים לפעילויות מוטוריות גם בבית, תוך שלושה חודשים הפעוטה החלה ללכת", מוסיף ואומר המטפל מתן גרנות.