CTERA Networks הכריזה כי זכתה להכרה ברשימת Technology Fast 50 Israel ו- Fast 500 EMEAשל דלויט. זו הפעם הראשונה שהחברה נכללת ברשימות יוקרתיות אלה של דלויט, אשר מזהות ספקי טכנולוגיה מצליחים בשני האזורים.

כלים

Fast 500 EMEAשל דלויט הוא דירוג של 500 חברות הטכנולוגיה הצומחות ביותר באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה, ומתבסס על אחוזי צמיחה מהכנסות תפעוליות במהלך 4 שנים האחרונות. רשימת ה- Fast 50 Israelמציינת צמיחה וחדשנות טכנולוגית וכן רוח יזמית יוצאת דופן בישראל.

 לירן אשל, מנכ"ל סיטרה (קרדיט: יח"צ)"ההכרה של דלויט בצמיחה של 250% במהלך השנים האחרונות היא עדות לאסטרטגיה וליכולת ההוצאה לפועל שלנו", אמר לירן אשל, מנכ"ל CTERA. "אנו מזהים כעת עניין חסר תקדים מצד לקוחות מובילים בעולם, אשר מחפשים להאיץ את המעבר לשירותי ניהול קבצים מהענן המאובטח שלהם. אנו מצפים להעמקת היחסים עם הלקוחות הקיימים וגיוס של לקוחות חדשים, ובהתאם לצמוח גם במצבת כוח האדם שלנו בישראל ובעולם".

שנת 2015 סימנה תקופה של צמיחה משמעותית עבור CTERA, במהלכה החברה צברה לקוחות, יצרה שותפויות והתאימה את יכולות המוצר לסביבות עסקיות נוספות. החברה ביצעה הליך גיוס עובדים נרחב שנמשך גם בימים אלו.

"כניסה לדירוג Technology Fast 500 של דלויט הוא דבר מרשים, במיוחד בסביבה תחרותית אשר משתנה במהירות, המאפיינת את תעשיית הטכנולוגיה", אמר דיוויד קוב, אחראי על תכנית Fast 500 EMEA בדלויט. "אנו מברכים את CTERA על היותה בין חברות הטכנולוגיה הדינאמיות והמצליחות ביותר באזור".

"Fast 50 Israel של דלויט מודד צמיחה ברת קיימא לאורך 4 שנים. כניסה לרשימת 50 חברות הטכנולוגיה הצומחות ביותר בישראל היא הישג מיוחד", אמר טל חן, שותף ואחראי על תוכנית Israel Technology Fast 50. "ל-CTERA מגיע כבוד רב על צמיחה יוצאת מן הכלל זו".

אודות CTERA

חברת CTERA Networksהינה חברה מובילה בעולם בתחום פתרונות אחסון מבוססי ענן. החברה נוסדה ב-2008 ע"י יוצאי צ'ק פוינט וכיום מונה כ-120 עובדים. מוצרי CTERAמשלבים חומרה ותוכנה, ומאפשרים לספקי שירותי IT לחברות גדולות להשיק ולנהל פתרונות לאחסון, גיבוי ושיתוף קבצים בצורה אופטימלית על-גבי תשתית ענן פרטית או ציבורית.

הנהלת החברה ומרכז הפיתוח שלה נמצאים בישראל, עם משרדי מכירות ברחבי ארצות הברית, קנדה, בריטניה, צרפת, ספרד, איטליה, גרמניה, אוסטרליה והונג קונג. בין לקוחות החברה נמצאות חברות מהגדולות בעולם בתחומי הביטוח, בנקאות, אנרגיה, תרופות ועוד, וכן ספקי שירותים ואינטרנט מובילים כגון Orange (France Telecom), Telefonica, Telecom Italia, Deutsche Telekom, Swisscom, וקבוצת בזק בישראל. בCTERA השקיעו הקרנות Venrock, Bessemer וBenchmark-, וכן.Cisco