בית הספר לאמנות, חברה ותרבות במכללה האקדמית ספיר מביא את האמנות אל הבורסה לניירות ערך בתל אביב: הבאים והולכים בשערי הבורסה לניירות ערך בתל אביב, רגילים לראות את המספרים והאחוזים הרצים לאורך המסך הגדול שבכניסה. החל מהשבוע ועד סוף ינואר מצטרף מספרים והגרפים גם מיזם אמנותי- דיגיטלי, תוצאה של שיתוף פעולה בין הנהלת הבורסה לניירות ערך לבין המכללה האקדמית ספיר

כלים
שיתוף פעולה בין הבורסה לניירות ערך למכללה האקדמית ספיר
שיתוף פעולה בין הבורסה לניירות ערך למכללה האקדמית ספיר

"עיין ערך אמנות" היא שמה של סדרת אירועי אמנות, תרבות ורוח של בית הספר לאמנות מכללה האקדמית ספיר בשיתוף הבורסה לניירות ערך בתל אביב. בפרויקט הייחודי, מארחת הבורסה יצירות ווידיאו-ארט המוקרנות על גבי המסך הענק שבכניסה לבניין הבורסה, המזוהה כל כך עם העולם הפיננסי.

היצירות מקבלות ביטוי ונוכחות והופכות לחלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהכלכלה והחברה. כמו כן, על עמודי הטוטם הדיגיטליים בכניסה למשכן הבורסה, מוקרנים קטעי שירה עכשווית, מה שמביא את האמונות אל הרחוב והופך אותה זמינה לציבור באופן ישיר ומפתיע.

בערב חגיגי אליו התכנסו בכירים מעולם הפיננסים, האקדמיה והאומנות, נפתחה התערוכה. נשיא המכללה האקדמית ספיר, פרופ' עמרי ידלן, בירך את המשתתפים והסביר אודות שיתוף הפעולה יוצא הדופן עם עולם הפיננסים: "זו תערוכה בסימן אומנות הכסף, אנחנו עוסקים באומנות ההשקעה ומשקיעים באומנות".

בהמשך, נשא דברים מנכ"ל הבורסה לניירות ערך, : "כאן בבורסה אנחנו מוקפים במספרים ועוסקים בחומר, לארח כאן את האמנות מחזק את צד הנפש ומחבר את המקום החשוב הזה לחברה". לאחר הברכות עלו לבמה חברי להקת אנסמבל "רוק ספיר"