"עיר לכולנו", תנועת האופוזיציה החברתית בעיריית ת"א-יפו בה פועלים רבים מפעילי המחאה החברתית, תערוך מחר הפגנה לציון שנתיים ליום בו שלח רון חולדאי את פקחי העירייה לפרק את אוהלי המחאה החברתית ברוטשילד, ה- 3 באוקטובר. במסגרת ההפגנה יוקמו מחדש אוהלים בשדרות רוטשילד, ייפרסו על הקרקע מחצלות שישמשו למעגלי שיח, כמיטב המסורת של המחאה החברתית. השאלה: האם חולדאי יפנה אותם גם הפעם, לפני הבחירות?

יום ה', ה-3 לאוקטובר, 17:30, שדרות רוטשילד (מול הבימה). בשעה 20:30 תיפתח במקום הפגנה נוספת בהובלת ספיר סלוצקר עמרני.

באירוע שפתחה תנועת עיר לכולנו בדף הפייסבוק שלה נכתב:

בשלישי לאוקטובר פינו פקחי העיריה באלימות את מאהל רוטשילד, המאהל שממנו התפשטה המחאה החברתית מתל אביב לכל רחבי הארץ, ואיתה התקווה לשינוי חברתי אמיתי. בפינויו האלים של המאהל דאג רון חולדאי להרוס סופית את הסמל המרכזי של המחאה החברתית.

שנתיים אחרי ושלושה שבועות לפני הבחירות לראשות עיריית תל אביב-יפו, עיר לכולנו חוזרת לשדרות רוטשילד - כדי להזכיר למה חייבים להחליף את ראש העיריה הדורסני הזה, שדואג רק לשכבה צרה של אינטרסנטים ומחוברים. כדי לדבר על החזרת תל אביב יפו לתושבות ולתושבים שלה.

כדי להראות שהעיר הזו יכולה וצריכה לתת דיור לכולנו, תחבורה לכולנו, סביבה, תרבות וחינוך לכולנו - מהפך חברתי אמיתי בתל אביב יפו. ניפגש בשדירה. נדבר על תקווה ושינוי ועל הדרכים להביא אותו, ונקשיב לכל מי שרוצה מציאות אחרת בעיר הזו.

כמו שעשינו לפני שנתיים.

לדף האירוע בפייסבוק - https://www.facebook.com/events/1413256892235811/