לאחר שערכו פעילות ייחודית בפייסבוק וחילקו ל-500 גולשים תחפושות של החולבות מהפרסומת, של מותג היוגורט מולר, הקמפיין החדש של מחלקת האינטראקטיב והניו מדיה של משרד הפרסום יהושע tbwa מציע לגולשים לשלוח תמונות שלהם מחופשים לחולבות ולזכות בפרסים

כלים
הפעילות של Müller החלה עם עמוד מעריצים של המותג שהוקם בפייסבוק, בו הוזמנו הגולשים לענות על שאלה ברוח החג ולזכות בתחפושת מיוחדת של ה"חולבת" מהפרסומת של מולר. בכל יום זכו 60 הגולשים הראשונים שענו נכון על החידה, בתחפושת של חולבת כפי שהופיעה בפרסומת.

קמפיין הפולו אפ יפנה לגולשים אשר התחפשו לחולבות לשלוח תמונה שלהם ולנסות לזכות בפרסים נוספים. צוות מטעם Müller ייבחר את עשרת התמונות שמייצגות את המותג בצורה המשכנעת והקרובה ביותר לטבע ותעניק לבעליהם מארזים מפנקים של מוצרי Müller מהטבע.