דיסנילנד בפריז נחשב לאחד מהפארקים האהובים באירופה ומטיילים ישראלים רבים נוהגים לכלול את הביקור בפארק כחלק מהתוכניות לביקור שלהם בפריז וישנם גם כאלו שאפילו מקדישים טיול שלכם לביקור בפארק הקסום. במאמר זה נסקור עבורכם את הפארק ואת מה שהוא מציע ונעזור לכם להחליט האם שווה לכם לכלול את הביקור בפארק בטיול הבא שלכם או שזאת לא האטרקציה היעודית עבורכם.

כלים

 

ההיסטוריה של דיסנילנד פריז

דיסנילנד פריז, הידוע במקור בשם יורו דיסני פתח את שעריו ב -12 באפריל 1992. הפארק הממוקם במארן-לה-ואלה, צרפת היה פארק השעשועים הראשון של דיסני שנבנה מחוץ לארצות הברית. הרעיון לפארק דיסני אירופי החל בסוף שנות ה-80 כאשר חברת וולט דיסני שאפה להתחבר לשוק האירופי.

עם זאת, הפארק התמודד עם אתגרים כלכליים בשנותיו הראשונות כאשר מספר הביקורים בפארק היו מתחת לציפיות. עם הזמן דיסנילנד פריז עבר מספר הרחבות ושיפוצים כדי למשוך מבקרים נוספים. וכיום הוא נחשב לאחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באירופה.

אטרקציות ובילויים

דיסנילנד פריז מציע מגוון רחב של אטרקציות ואפשרויות בילוי המשרתות מבקרים בכל הגילאים. בין אם אתם מעריצים של דמויות דיסני קלאסיות או מחפשים הרפתקאות מסעירות - יש משהו לכל אחד.

אחת מגולות הכותרת העיקריות היא טירת היפהפייה הנרדמת האיקונית המשמשת כמרכז הפארק. זוהי אטרקציה חובה המציעה נופים מדהימים של האזור שמסביב ומשמשת כהזדמנות צילום נהדרת.

עבור אלה המחפשים חוויות מלאות אדרנלין דיסנילנד פריז מציע כמה מתקנים מיוחדים. הר החלל לוקח אתכם לרכבת הרים מהירה דרך החלל החיצון בעוד שאינדיאנה ג'ונס ומקדש הסכנה מציעים הרפתקה מרגשת בחיפוש אחר אוצרות עתיקים.

אם אתם מטיילים עם קטנטנים, אל דאגה, מכיוון שיש שפע של אטרקציות המתאימות גם להם. הם יכולים לצאת למסע קסום -It's a Small World, לפגוש את נסיכות דיסני האהובות עליהם בביתן הנסיכה, או להצטרף לכובען המטורף למסיבת תה שובבה במבוך המוזר של אליס.

בנוסף לאטרקציות דיסנילנד פריז מציע גם מופעי בידור מרהיבים ותהלוכות לאורך כל היום. ממופע הלילה המסנוור של Disney Illuminations ועד לכוכבי דיסני הקסומים במצעד תמיד קורה משהו מרגש בפארק.

אנו ממליצים לכם לקרוא עוד על פארק דיסנילנד ומה אפשר לעשות בפארק לפני הביקור, אחד מהמקורות שהכי אהבנו הוא המדריך מקיף על דיסנילנד פריז שיעשה לכם סדר בנושא הביקור, האטרקציות וטיפים שווים לביקור.

אוכל ומסעדות

כשזה מגיע לאפשרויות לסעודה דיסנילנד פריז מציע משהו לכל אחד. ממסעדות מזון מהיר ועד למסעדות משובחות יש מגוון רחב של אפשרויות קולינריות זמינות בפארק. תוכלו למצוא מטבח צרפתי מסורתי, מנות בינלאומיות, ואפילו חוויות אוכל בהן תוכלו ליהנות מארוחה עם דמויות דיסני האהובות עליכם. אל תחמיצו את ההזדמנות לנסות את המאפים והקינוחים הטעימים הזמינים ברחבי הפארק.

לינה ומתקנים

דיסנילנד פריז מציע מגוון אפשרויות לינה שיתאימו לכל תקציב והעדפה. ממלונות דיסני מפוארים ועד מלונות שותפים במחירים סבירים יותר, יש משהו לכל אחד. לשהייה במלון דיסני יש מספר הטבות כמו גישה מוקדמת לפארקים וחוויות מיוחדות. המלונות מעוצבים על פי מוטיב כדי להעצים את החוויה הקסומה, עם מתקנים כמו בריכות, מסעדות וחנויות.

בנוסף ללינה דיסנילנד פריז מספק מגוון רחב של מתקנים בכדי להבטיח ביקור נעים. אלה כוללים מרכזי טיפול בתינוקות, תחנות עזרה ראשונה, השכרת לוקרים ונגישות לכיסא גלגלים. הפארק מתוחזק היטב ומאויש על ידי חברי צוות ידידותיים שתמיד מוכנים לסייע לאורחים.

טיפים לביקור בדיסנילנד פריז

מתכננים טיול לדיסנילנד פריז? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להפיק את המרב מהביקור שלכם:

תכננו מראש: קחו את הזמן לחקור ולתכנן את הביקור מראש. בדקו את האטרקציות, המופעים ואפשרויות האוכל השונות הזמינות, וצרו מסלול טיול שמתאים להעדפותיכם.

בחרו את הכרטיס הנכון: ישנם אפשרויות רבות של כרטיסים לדיסנילנד לפי מספר הימים שאתם מתכננים לבקר בפארק, מספר הפארקים ועוד, לכן חשוב ללמוד על סוגי הכרטיסים השונים לדיסנילנד לפני הביקור.

הגיעו מוקדם: הגעה מוקדמת מאפשרת לכם להקדים את התורים הארוכים ולמקסם את הזמן שלכם בפארק.

עשו שימוש ב-FastPass: דיסנילנד פריז מציע את FastPass, מערכת המאפשרת לכם לדלג על התורים הרגילים לאטרקציות פופולריות. נצלו את שירות זה כדי למזער את זמני ההמתנה שלכם.

הורד את אפליקציית דיסנילנד פריז: האפליקציה הרשמית של דיסנילנד פריז מספקת מידע בזמן אמת על זמני ההמתנה, לוחות זמנים של מופעים ומסעדות.

נצלו את שעות הקסם הנוספות: אם אתם מתארחים באחד ממלונות דיסני, תוכלו ליהנות "משעות קסם נוספות", המאפשרות לכם להיכנס לפארק מוקדם יותר או לשהות מאוחר יותר משאר המבקרים.

אל תחמיצו את המופעים: אסור להחמיץ את המצעדים והזיקוקים בדיסנילנד פריז. מצאו מקום טוב מוקדם כדי להבטיח נוף טוב.

אל תשכחו לבקר את שני הפארקים: דיסנילנד פריז מורכב משני פארקים, פארק דיסנילנד ופארק אולפני וולט דיסני. הקפידו להקצות זמן לבקר בשניהם ולחוות את כל הקסם שיש להם להציע.

לסיכום

לסיכום, אחרי שבחנו את ההיסטוריה, האטרקציות, אפשרויות האוכל והמתקנים בדיסנילנד פריז, ברור שכדאי לבקר! עם האווירה הקסומה שלו, המתקנים המיוחדים, האוכל הטעים וחדרי האירוח הנוחים, הפארק מציע חוויה בלתי נשכחת למבקרים בכל הגילאים. אז אם אתם שוקלים טיול, אל תהססו לארוז את המזוודות ולצאת להרפתקה קסומה בדיסנילנד פריז!