טיפול במימן מולקולרי זוכה לתשומת לב רבה לאחרונה, בשל היתרונות הבריאותיים הפוטנציאליים שלו והמאפיינים הייחודיים שנמצאו במחקרים בכל רחבי העולם. כשיטת טיפול חדשנית, הוא מציע גישה שונה בהשוואה לטיפול בתאי חמצן יחד לצד היותי משפר אנטי-אייג'ינג, מטפל בפצעים קשים ואף בבעיות לחץ, כולסטרול, כאב, טרשת נפוצה, סוכרת ועוד רבים.

קרדיט התמונות: depositphotos
קרדיט התמונות: depositphotos

 

 על ההבדלים בין טיפול במימן מולקולרי ובין טיפול בתא חמצן

טיפול במימן מולקולרי כולל שימוש בגז מימן (H2) למטרות טיפוליות. הוא מכוון לשורש הבעיה של על ידי ניטרול רדיקלים חופשיים - מולקולות המצטברות בגוף כתוצאה מחיידקים, מזהמי אוויר, חוסר שינה, כימיקלים ועוד, ומזיקות ל-DNA שלנו. כך, מתפתחות מחלות קשות כגון טרשת נפוצה, מחלות כלי דם ולב, דמנציה, פרקינסון ועוד. עד כדי כך המימן יעיל, שביכולתו לסייע לנטרל את הרדיקלים החופשיים ולמנוע התפרצות מחלות אלו.

טיפול בתאי חמצן לעומת זאת, מטרתו להעלות את כמות החמצן שמגיע לרקמות בגוף דרך מערכת הנשימה וכך, לסייע לגוף להחלים. המטופל אשר בתוך התא יקבל חמצן או תערובת אחרת של גזי נשימה בלחץ גבוה יותר (מה שעלול לגרום ללחץ באוזניים, קצת כמו בטיסה). כך הגוף מקבל מעין 'בוסט' של חמצן המסייע לו בתהליך.

מהם יתרונות הטיפול במימן?

כל אלו, מעידים על היתרונות הרבים של טיפול במימן מולקולרי שהופכים אותו לאטרקטיבי כל כך:

  • תכונות נוגדות חמצון - מימן מולקולרי הוא נוגד חמצון עוצמתי אשר ביכולתו לנטרל באופן סלקטיבי רדיקלים חופשיים המזיקים למערכות השונות בגוף.
  • השפעות אנטי-דלקתיות – המימן המולקולרי יכול לסייע בהפחתת דלקות ומניעתן. כך, הוא יכול במיוחד נגד בעיות נשימה וסינוסים, בעיות חזה ועוד.
  • הגברת רמות האנרגיה – כולסטרול, סוכרת, לחץ דם, בעיות כאב ועוד; כל אלו גורמות לעייפות ומרוקנות את הגוף מאנרגיה. ברגע שהמטופל בוחר בטיפול במימן מולקולרי, לא רק הבעיה הרפואית נפתרת, אלא שנראה שיפור של ממש במצבו הגופני. האנרגיה חוזרת, ההרגשה טובה יותר והמטופל יכול לחזור לתפקד.
  • תמיכה בתפקוד הקוגניטיבי - מחקרים מצביעים על כך שטיפול במימן מולקולרי עשוי להגן על המוח מפני לחץ חמצוני, ובכך לקדם את התפקוד הקוגניטיבי ולהפחית את הסיכון למחלות ניווניות. בנוסף, הוא מסייע במצבים של דיכאון ופוסט-טראומה, סטרס ועוד.

בריאות טובה יותר לאורך זמן

מדובר באחד הטיפולים החדשניים ביותר כיום, כאשר עדיין אין מרפאות רבות בישראל המציעות אותו. חברות כמו MyDoctor מתגאות בהיותן חוד החנית בישראל ובעולם כולו, המציעות טיפול במימן מולקולרי כמובן באישור משרד הבריאות. זהו צעד נוסף המקדם את האנושות לקראת טיפולים המותאמים יותר לגופנו, ללא תופעות לוואי ותחושת אי נוחות.

לאור מנעד הבעיות והמחלות הרחב שהשיטה פותרת, זה הזמן ליצור קשר ולקבוע תור. לגלות בעצמכם שאפשר להיפרד אחת ולתמיד מהכאב, מסימני השאלה, מהחרדה. עתיד הרפואה, כבר כאן.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…
קרדיט לתמונות PIXABAY

טיפול ותחזוקה של ציפויי חרסינה: כך תשמרו על חיוך בריא ויפה

ציפויי החרסינה לשיניים הם חזית הטכנולוגיה והבחירה הראשונה של רבים וטובים, אנשים שלא…