עם הגיעך לטרימסטר השלישי והאחרון מפלס ההתרגשות מתחיל לעלות, שכן בעוד זמן קצר מאוד (שרק מרגיש כמו זמן ארוך מאוד), את תפגשי לראשונה את תינוקך. ייתכן שתתחילי להרגיש תסמינים המבשרים על בוא הלידה כמו צירי ברקסטון היקס או הפרשות חומות שיכולות להיווצר בעקבות נפילתו של הפקק הרירי. משום כך מומלץ להכין תיק לבית החולים שבו יהיו כל הפריטים שאת צריכה לפני הלידה, אחרי הלידה ובשביל הבייבי שלך.

כלים

 

מטען לנייד

זה אולי נראה מאוד טריוויאלי, אך עם ההתרגשות והבלבול ואולי גם הלחץ והכאבים של הצירים, ייתכן שבדיוק באותו הרגע, המטען לנייד שלך לא יהיה הדבר בראשון שיעבור לך בראש, וכנראה שגם לא האחרון. לכן, כדאי להיערך מראש עם מטען נוסף ולשים אותו בתיק לכל מקרה שתצטרכי. ואם לומר את האמת, מטען נוסף בבית זה אף פעם לא מזיק.

 

כלי רחצה

לאחר הלידה סביר להניח שתרצי להתקלח, רגע של מנוחה לאחר החוויה הכה עוצמתית הזו. גם במהלך האשפוז כאשר תתאוששי ותרגישי יותר טוב, תרצי שיהיו לך את החפצים האישיים שלך שתוכלי ממש להתרענן. הכיני לך תיק ובו דאודורנט, השמפו והמרכך שניחוח האהוב עליך, מברשת שיער סבון גוף, מברשת ומשחת שיניים, קרם גוף וכדומה.

 

כובע לבייבי

אין זה משנה מה העונה בחוץ, לבייבי שלך אין שום אפשרות לחמם את עצמו וזה חשוב מאוד לחמם לו את הראש. לכן, קחי איתך כובע עבור ראשו של התינוק שיגן עליו הן מהמזגנים של הקיץ והן מהקור של החורף.

 

מוצץ

המוצץ הוא חברך הטוב, הוא המרגיע הלאומי ויפה שעה אחת קודם להרגיל את התינוק שלך אליו. המוצץ יכול לסייע לך כאשר הקטן והמתוק שלך אינו יודע את נפשו ואז מגיע המוצץ ומרגיע גם אותו וגם אותך בנשימה אחת.

 

בגדים להחלפה

אומנם בית החולים מספק לך כותנת נהדרת אך לא כולן מתחברות ליופי הזה. לכן, אם אינך חשה בנוח בתוך הכותונת של בית החולים ארזי לך בתיק פיג'מה נעימה, בגדים להחלפה שתוכלי לקבל חברים ובני משפחה שבאים לבקר אותם ואת התינוק החדש והרגישי בנוח כי זה הכי חשוב. בנוסף ארזי גרביים משום שלפעמיים יכול להיות מאוד קר מהמזגנים.

 

תחתונים לאחרי לידה

לאחר הלידה יש דימום אחר מזה של המחזור. הוא חזק יותר ונמשך זמן ארוך יותר. כיום ישנם תחתונים שמיועדים ללבישה לאחר הלידה אשר סופגים באופן יוצא מן הכלל את הדימום שלאחר הלידה. התחתונים הם חד־פעמיים והם מכילים פד ספיגה שמובנה בתוכם. הבד שלהם נעים ואוורירי דבר שבהחלט יהיה לך נעים. בסוף השימוש את יכולה להשליך אותם לפח ולהחליף לזוג אחר עד סוף תקופת הדימום.

 

משהו מתוק וטוב

אוכל של בית חולים הוא לא להיט וזה בלשון המעטה. אז נכון שישנם דוכנים ורשתות של בתי קפה שאפשר לקנות בהם כריכים, חטיפים או שתייה חמה. אבל להיערך מראש עם הדברים שאת הכי אוהבת זה הכי כיף. ארזי בתיק כמה נשנושים אהובים שברגעים שהכי מתחשק לך תוכלי לשלוף אותם ולאכול בהנאה.

 

שמן פירנאום

רגע לפני שמתחילות הלחיצות של קו הסיום, המיילדת תבקש ממך שמן פירנאום. השמן מיועד לרכך את העור כדי שלא יקרע לכיוון פי הטבעת ויגרום לך נזק. לכן ודאי כי את מביאה איתך את השמן לחדר הלידה.

 

בגד לתינוק

זהו, אתם יוצאים הביתה והבייבי שלך זקוק לבגד חדש ויפה לצאת איתו מבית החולים. אל תשכחי לארוז בגד במיוחד עבור השחרור מבית החולים.