עבור רבים, הכרויות בשנת 2023 יכולות להיראות כמו משחק שבו החוקים משתנים כל הזמן. מבול הטריקים והטיפים התכוף בנושא הדייטים המקוונים שמציף את המדיה החברתית הוא די מבלבל. ובאמת היום, אי אפשר לפתוח טיק טוק או אינסטגרם מבלי להיתקל בטיפים לאיתור האהבה שלכם, או בסיפורי אימה שהתרחשו במסגרת היכרויות באינטרנט.

כלים
קרדיט תמונה: freepik
קרדיט תמונה: freepik

למרות זאת, עדיין נראה שקיים בכם הדחף לצאת למסע הכרויות כדי למצוא את האחד או האחת שלכם. עם לחצים שכאלה סביב עולם ההיכרויות המודרני, לא מפתיע שלפעמים התחושה היא כמו עבודה במשרה מלאה.

אם חוויות אלה נשמעות לכם מוכרות, תשמחו לדעת שב-2023 יש כמה מגמות מובילות בתחום הדייטים המצביעות על שינוי מסיבי, הנה 3 דוגמאות לכך:

אינפלדייט – Infla-deiting

המונח אינפלדייט הוא באז ההיכרויות האחרון שאתם עומדים לשמוע בכול מקום. ההשפעות של האינפלציה ועליית הריבית פגעו ועדיין פוגעות לא רק בזוגות המתכננים את החתונה שלהם אלא גם בעולם הדייטים, וההשפעות הללו לא עומדות להיעלם בן לילה. בגלל עליות המחירים והסביבה הכלכלית הנוכחית, הצפי הוא שאנשים ייצאו לדייטים פחות יקרים. מגמת היכרויות זו מגובה גם בנתונים שמלמדים כי כמחצית (48%) מבני המילניום ודור ה-Z הרווקים, מעדיפים לצאת לדייט פחות יקר ויותר ידידותי לתקציב.

נתונים שאספה אחת מאפליקציות ההיכרויות מצביעים על כך שהזמנת הדייט לארוחת ערב הולכת ודועכת. לעומת זאת, הלכו וגדלו האזכורים של דייטים במסגרת פיקניק או באולינג, מה שמרמז שהרווקים בימינו נפגשים ליותר מאשר רק ארוחת ערב ושתייה. הם בוחרים בדרכים פחות מסורתיות, יותר אותנטיות ולעתים גם יותר מפוכחות כדי להכיר האחד את השני. פעילויות יצירתיות אחרות כמו קמפינג, ברביקיו ואוכל רחוב, נמצאות בעשרת הטרנדים המובילים של זוגות היוצאים היום לדייטים.

החלקה מודעת

אין ספק שהיכרויות מקוונות הן היום הדרך הפופולרית ביותר שבה אנשים נפגשים. אבל הודות לטכנולוגיה ולתכונות חדשניות שונות, קל היום יותר מתמיד להשתמש באפליקציה כדי להחליק באופן מודע על אנשים שיתאימו לכם טוב יותר.

היום, פחות משתמשים מחליקים על התמונה ימינה ״רק בגלל ש...״ והם מעדיפים להתייחס בזהירות רבה יותר לתכונות כדי לחפש התאמות פוטנציאליות של אנשים החולקים את אותם תחומי עניין, מטרות ומניעים להיכרויות.

תכונה באפליקציה המאפשרת למשתמשים להתאים אישית את הדף שלהם ולציין מה בדיוק הם מחפשים, מאפשרת למשתמשים למצוא התאמות פוטנציאליות עם כוונות ומטרות דומות.

הימנעות מסיטואציות

אם אי פעם מצאתם את עצמכם בסיטואציה, אתם יודעים עד כמה זה מתסכל לצאת עם מישהו לאורך תקופה ולהרגיש שהיחסים לא מתקדמים לשלב הבא. אתרי היכרויות מקוונות תומכים היום באפשרות של המשתמשים להביע את הצרכים שלהם מבן או מבת הזוג, כמו גם ממערכת היחסים שתיווצר.

המונח ׳סיטואציה׳ ומונחים דומים אחרים צפויים לעבור מהעולם, כיוון שאנשים רבים יותר מתחילים להבין שהם יכולים לקיים כל סוג של מערכת יחסים שהם רוצים, כל עוד יהיו גלויים באשר לצרכים האמיתיים שלהם.