מה מייחד את המטבח היוקרתי ומה הופך את סביבת המטבח ליוקרתית? כל מה שצריך וחשוב לדעת על מטבחים יוקרתיים בכתבה שלפניכם.

קרדיט תמונות PIXABAY
קרדיט תמונות PIXABAY

 

מטבחי יוקרה הם סמל סטאטוס לכל דבר ועניין, ולכן, הם הפכו בשנים האחרונות לאחד מסוגי המטבחים המבוקשים ביותר בענף המטבחים. יחד עם זאת, חשוב לציין שההגדרה של המטבח היוקרתי איננה מתייחסת לסוג כזה או אחר של סגנון עיצובי אלא להגדרה כוללת של מאפיינים שונים הנלווים להליך ייצורו של המטבח היוקרתי.

אם כך, מהו מטבח יוקרתי ומה מאפיין אותו?

מטבחים יוקרתיים הם למעשה הגדרה כוללת לכל סוגי המטבחים המשלבים בתוכם מגוון רחב של אלמנטים יוקרתיים, החל מבחירת חומרי גלם איכותיים ויוקרתיים, לרבות, גופי תאורה ומוצרי פרזול, דרך עיצוב קפדני בהתאמה אישית לצרכי הלקוחות ועד לשילוב אלגנטי של פתרונות אחסון חכמים בסביבת המטבח ואבזור סביבת המטבח במוצרי חשמל ומערכות חכמות לבית. דבר נוסף המאפיין את המטבח היוקרתי קשור לבחירת הצבעים של המטבח (גוף ארונות ומשטחי עבודה), כאשר קשת הצבעים נעה בין מטבחים יוקרתיים בצבע לבן ועד למטבחים יוקרתיים בצבע שחור. מכיוון שהמטבח היוקרתי הוא שילוב בין מספר אלמנטים יוקרתיים המייחדים את סביבת המטבח, ניתן לייצר מטבחים יוקרתיים לכל סגנון עיצוב מועדף, החל ממטבחים כפריים יוקרתיים ועד למטבחים מודרניים יוקרתיים.

עיצוב מטבחים בהתאם לסגנון עיצובי כזה או אחר המועדף עליכם ובשילוב של אלמנטים יוקרתיים כאלו ואחרים, יאפשר גם לכם ליהנות מסביבת מטבח יוקרתית בה מושם דגש עיקרי על נוחות השימוש במטבח.

מטבחים חכמים ויוקרתיים בהתאמה אישית

מטבחים יוקרתיים ידועים כיום גם כ- מטבחים מעוצבים וחכמים בהם מערכות טכנולוגיות כאלו ואחרות מוטמעות בחלל המטבח ומהוות חלק בלתי נפרד מחוויית השימוש בו. מערכות אלו מתוכננות בקפידה רבה בהתאם לצרכי הלקוחות, כאשר באמצעות לחצנים שונים ניתן להפעיל חלקים מהמטבח.

מטבחים יוקרתיים בעיצוב אישי

המאפיין העיקרי ההופך את סביבת המטבח ליוקרתית ומעוצבת הוא כמובן נושא העיצוב האישי והתאמתו לצרכי השימוש בסביבת המטבח בהתאם לגודל החלל וצרכי הלקוחות. עיצוב אישי של מטבחים יוקרתיים נעשה על ידי מעצבי מטבחים לאחר היכרות מעמיקה עם צרכי הלקוחות ובהתאם לכל חלום כזה או אחר בנוגע לאבזור סביבת המטבח. במסגרת הליך העיצוב האישי של המטבח היוקרתי, מושם דגש על היקף פתרונות האחסון הנחוצים ללקוח, גודל החלל ומיקומן של נקודות תשתית (צנרת, חשמל וכדומה), הסגנון העיצובי המועדף על הלקוח ורמת האבזור והטכנולוגיות השונות המשתלבות בחלל המטבח.

מטבחי יוקרה בהתאמה אישית

חולמים על מטבח יוקרתי, מודרני ומעוצב? אתם מוזמנים לבקר באתר הבית של ונטה קוצ'ינה ישראל וליהנות ממגוון רחב של פתרונות תכנון, עיצוב וייצור של מטבחים יוקרתיים לסביבת המגורים החדשה או המתחדשת. יועצי המטבחים ומעצבי הבית שלנו ממתינים גם לכם לשיחת ייעוץ מקדימה ללא כל התחייבות. לתיאום שיחה, חייגו אלינו.