כלים

חברת השיווק הסלולארי הישראלית-בינלאומית מובקו מדיה (Mobco Media) בבעלותו ובניהולו של תומר חן, "גורו השיווק הסלולארי הישראלי" זכתה בתקציב הפרסום הסלולארי של ענקית המשקאות קוקה קולה בגרמניה.

במסגרת הקמפיין תרכוש מובקו מדיה שטחי פירסום באפליקציות ואתרים סלולריים בשוק הגרמני בהיקף גדול. החברה, המתגאה בכך שהיא יוצרת roi (יחס החזר על השקעה) חיובי ללקוחותיה בצורה מדידה, תתוגמל על כל הורדה של האפליקציה של קוקה קולה.

האפליקציה של קוקה קולה מאתרת עבור המשתמשים את מקומות הבילוי החמים בעיר לשתייה, ריקוד, ארוחת ערב או דייטים, ומאפשרת להם לצבור נקודות על ידי ביקור במקומות בילוי אלו. את הנקודות ניתן להמיר להטבות שקשורות לעולמה של קוקה קולה (משקה חינם בביקור הבא באחת המסעדות וכדומה).

"שוק הפרסום משתנה במהירות אדירה", אומר חן, "כמעט כל החברות מבינות היום שאי אפשר לשרוד כיום בלא שיווק סלולרי ומשיקות אפליקציות. אפילו חברות ענק שמייצרות מותגי-על לצריכה ספונטנית כמו קוקה קולה מבינות זאת ומשיקות את האפליקציות הטובות והחדשניות ביותר, וזקוקות לשירותים מקצועיים של שיווק סלולארי".

תומר חן, בן 21, הוא המיליונר הצעיר ביותר בישראל שעשה את הונו בעצמו. בגיל 14 החל לסחור באינטרנט, ועד גיל 18 הוא הספיק לקנות שלוש דירות מרווחיו בשיווק סלולרי ולהקים את ה"מכללה לשיווק סלולרי" שבה לומדים אלפי תלמידים. בגיל 20 הקים את חברת מובקו מדיה (Mobco Media) והפך לשחקן מרכזי בענף השיווק הסלולארי בארץ ובעולם

מובקו מדיה היא סוכנות פרסום גלובלית לאפליקציות סלולאריות. החברה, המנוהלת משדרות רוטשילד בתל אביב, עוסקת בניהול קמפיינים סלולאריים בקנה מידה גדול ברחבי העולם ומעסיקה כ- 10 עובדים. בין השאר, ביצעה החברה קמפיינים לפייסבוק, אמזון, לוריאל פריז, דיסני, "קנדי קראש", "גט טקסי", "אובר", Hotels.com , "אנגרי בירדז" ועוד.

בניגוד למקובל בשוק הפירסום הוותיק, החברה מתוגמלת רק לפי תוצאות הקמפיינים שהיא מבצעת – לרוב לפי מספר ההורדות של האפליקציות. מובקו מדיה רכשה עד היום שטחי פירסום סלולאריים בלמעלה מאלף גופי מדיה בעולם בשווי של מיליוני דולרים. החברה פועלת בכ-160 מדינות, כולל הודו, סין, ארה"ב, גרמניה ושאר מדינות אירופה, אינדונזיה, ברזיל, תאילנד, קוריאה, רוסיה ואף איראן.