אסטרטגיית ההשקעה של איל ההון, וורן באפט פורסמו במספר ספרים שנכתבו על ידיו. חלקם, אף תורגמו לעברית. דווקא עכשיו, בעיצומו של משבר הקורונה אשר מותיר את ציבור המשקיעים מבולבל ותוהה- מהו הדבר הנכון ביותר לעשות עם כספו, שווה לבדוק מה אומרת גישתו של הבאפט האגדי, גם בעיתות משבר. ריכזנו עבורכם את כללי הברזל הנחוצים במאמר זה.

קרא עוד...

חיפוש מקום מתאים לתעשייה או לעבודה בכל תחום מתחיל באתר שיש בו היצע גדול ומגוון במיוחד של חללי עבודה. פורטל העסקים של חברת מבנה מתגלה כמקום הנכון לחיפוש נכסים עסקיים הודות לתמהיל מעולה של חללי עבודה. אתם יכולים למצוא בו לא רק מה שחיפשתם אלא לקבל השראה לרעיונות למקומות ומבנים שאפילו לא תיארתם לעצמכם שקיימים בישראל, וזה כבר אומר הרבה מאוד לכל מי שיש לו מיזם מבטיח שהוא עובד עליו.

קרא עוד...

אילה נחום לוי. צילום: יח"צ

עבודת הניהול, שבעיקרה קבלת החלטות מתוך תהליך ניתוח מציאות, מאפשרת את מיזעור אי הודאות של המחר בארגון או בחברה, ויוצרת סדר באמצעות בניית צפי מסודר אפשרי. מנהל צריך חזון – מהות הקיום של הגוף המנוהל, ולבנות יתדות בקרקע, שהם תכניות עבודה ותקציב בעולם המעשי, על מנת לאפשר את מימוש החזון הזה, צעד אחר צעד

קרא עוד...

בשנים האחרונות, עובר שוק הפיננסים הישראלי מהפכה של ממש. כפטריות אחרי הגשם, צצים מוצרי פיננסיים רבים ומגוונים המאפשרים לך יותר מאי פעם גמישות רבה בתכנון ההון שלך ומייעדים עבורך אפיקים רבים למימון למגוון רחב של מטרות.

קרא עוד...

בעבר, כאשר היה מדובר על גוף שחור, היה מדובר על חברה או אנשים פרטיים אשר מלווים בריביות גבוהות, כספים שאין עליהם דיווח לרשות המס. כיום עבירות השוק השחור כוללות הרבה מעבר להלוואות בריבית גבוהה וכל מה שמוכר לנו מהעולם הזה. על פי רשות המיסים, כיום קיימות לא מעט העלמות מס של חברות ואנשים פרטיים. העלמות אלו מעידות על תופעת ה"כסף השחור". מדובר על תופעה נרחבת שבלתי ניתן להעריך את היקפה באופן מדויק. אולם, העובדה שקיימים פרסומים אינטנסיביים של רשות המיסים אודות העלמות מס כאלה ואחרות, מעידה על כך שמדובר על תופעה הבאה לידי ביטוי בהיקף משמעותי.

קרא עוד...

אם אתם בעלי עסק וותיק או קיימים מספר שנים בוודאי הצטבר אצלכם מידע עסקי חשוב על לקוחות, הזמנות, נתוני הזמנות ומכירות ואין ספור פריטי מידע חשובים שלאחר ניתוח נכון שלהם תוכלו לקבל החלטות אסטרטגיות חשובות. כיום, למידע הזה יש ערך רב משום שכאשר מזהים דפוסי רכישה ניתן להשתמש בהם על מנת להגביר את המכירות. בנוסף ניתן לגלות מי סוכני המכירות הפעילים ביותר שלכם, באילו ימים הביצועים שלהם טובים יותר ומתי כדאי לפרסם מבצעי למכירות על מוצר עונתי מבוקש.

קרא עוד...