כלים

Acuvue מותג עדשות המגע מבית ג'ונסון&ג'ונסון יוצא בקמפיין פרסומי באמצעות דאבלקליק, מבית גוגל - הקמפיין כולל 23 סרטוני וידיאו שחשיפתם מבוקרת ומנוהלת בכלים טכנולוגיים מתקדמים

ג'ונסון & ג'ונסון ויז'ון קר, בעלת מותג ®ACUVUE, מותג עדשות המגע המוביל בעולם העלתה בשבוע האחרון קמפיין ראשון מסוגו ברשת האינטרנט הישראלית. הקמפיין, תחת הסיסמה "הבחירה שלי – עדשות מגע ®ACUVUE "כולל מודעות דיספליי בכ-15 אתרי אינטרנט, מוגש באמצעות מערכת DFA. כאמור זהו קמפיין ראשון מסוגו, שמוביל משרד הפרסום היי-לייט והוא מבוצע בשיתוף חברת טוטאל מדיה, ספקית פתרונות טכנולוגיים לפרסום דיגיטלי, נציגת דאבלקליק מבית גוגל. בנוסף, שולבו בקמפיין כלי RETARGETING מתקדמים המאפשרים לג'ונסון אנד ג'ונסון להגיע שוב אל הגולשים (שמילאו או לא מילאו ליד) ולהציג להם מסר מתקדם. היקף כולל של הקמפיין 1.2 מיליון ש"ח.

מערכת DFA כוללת כלים טכנולוגיים חדשניים המטייבים ומייעלים את חשיפת הבאנרים והאינטראקציה עם הגולש. במסגרת הקמפיין משולבים 23 סרטוני עדויות (טסטמוניאל) של אופטומטריסטים הממליצים ומייעצים בנוגע לבחירת עדשות מגע באמצעות באנר עליו מוזמן הגולש להקליק. הבאנר לוקח את הגולש לעמוד נחיתה ובו מתבצע פילוח נוסף.

באמצעות מערכת DFA מסוגלת חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון לחשוף כל גולש לעולם תוכן ייחודי לו ולהעדפות הגלישה שלו. גולש שכבר הקליק על הבאנר ואף מילא פרטים יקבל בהמשך הקמפיין באנרים מכירתיים ועדכון על מבצע שיוכל לממש ואילו גולש שטרם בחר - יקבל תכנים מגוונים ומתחלפים שמטרתם להניע אותו לפעולה.

השימוש במערכת DFA מבטיח שהמפרסם לא יבזבז חשיפות יקרות על גולש שכבר ביצע פעולה. יתרון זה מוביל ליתרון נוסף - באותו התקציב, מצליחה ג'ונסון אנד ג'ונסון להעביר לגולש כמות רבה של מסרים שונים ומתחלפים, ובכך משפרת את תוצאות הקמפיין ומייצרת לא רק לידים, אלא גם מיתוג וזכירות.

בין הכלים והמדדים שמספקת מערכת DFA ניתן לציין כלי ניתוח לבחינת יעילות כל אחד מהקריאטיבים השונים, הנעה לפעולה, קבלת משוב על הערך האמיתי של כל הקלקה, מדידת מספר הפעמים שבהם נחשף גולש לבאנרים המשתנים עד להנעה לפעולה והשפעת הקמפיין על פעילויות גומלין ברשת. בנוסף, המידע הרב שנותח ונצבר מאפשר לחברה לתכנן באופן אסטרטגי ומושכל יותר מהלכים שיווקיים ופרסומיים עתידיים.

שירלי וייס דגני, מנהלת חטיבת Vision Care בחברת ג'ונסון & ג'ונסון: "בזכות מערכת DFA הצלחנו להעלות לאוויר קמפיין מורכב ומגוון שמאפשר לנו לבחון את תוצאותיו בכל רגע נתון ולבצע התאמות נדרשות בזמן אמת. למרות שאנחנו רק באמצע הקמפיין אנחנו כבר יודעים מהדו"חות שמנפיקה המערכת שמדובר בהבדל עצום בתוצאות הקמפיין הנוכחי לעומת קמפיינים שהעלינו בעבר, דבר שבהחלט מצביע על ההבדל שהטכנולוגיה יודעת לעשות עבורנו".

סמנכ"ל שיווק ומכירות בטוטאל מדיה, אודי ברקאי: "כשמפרסם נחשף לראשונה למגוון המדדים והתוצאות שמערכת הDFA יודעת לספק הוא נפעם מעושר ונגישות המידע שעומד לרשותו. גם חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון מבינה יותר טוב עכשיו איך באמת מתנהל קמפיין דיגיטל ברשת, מהם הדגשים שצריך לשים אליהם לב ומהם הפרמטרים החשובים ההכרחיים להצלחת קמפיין. אני שמח על האמון ש - ®ACUVUE נתנו במערכת ה-DFA, החלטה ששמה אותם בקדמת טכנולוגיית הפרסום בארץ ובעולם".