שישי, 15.2.2013 ,אלפי רצים ייקחו חלק במרוץ סאקוני תל אביב ה-2, מרוץ חצי מרתון שיתקיים ביום שישי ה 15.2.2013. המרוץ שזכה להצלחה בשנה שעברה חוזר השנה עם מסלול הכולל ריצה לאורך הירקון והטיילת הצפונית עד לחוף תל ברוך וחזרה לאצטדיון בהדר יוסף.

קרא עוד...

חברת "פרו אקווה ישראל" מבית "פרו אקווה גרמניה" המייצרת את שואב האבק העוצמתי והמשוכלל פרו אקווה, משיקה בימים אלו מטהר אוויר דקורטבי חדש לנקוי האויר ממזהמים. המדובר במטהר אוויר דקורטיבי בטכנולוגיה פשוטה שעובד על עיקרון המחקה את צורת הנקוי של הטבע, כאשר עם הגשמים הראשונים מטהרים את האוויר ומורידים את מפלס הוירוסים באויר בצורה משמעותית.

קרא עוד...

ערן בורוכוב, מנכ"ל מנטור: "כנס Photoshow פונה לכלל חובבי הצילום וגם לקהל המקצועי. מדובר בכנס יחיד מסוגו בישראל המציע סדנאות מעשיות Hands On וסיורים שונים לצילומי חוץ, התנסות, רכישת מיומנויות והעשרת הידע בטכניקות צילום ועיבוד תמונה" מרכז ההדרכה מנטור יקיים כנס מיוחד בנושא צילום ועיבוד תמונה - Photoshow 2012 - שיערך ב-14 בדצמבר בית ציוני אמריקה בתל אביב. כנס Photoshow 2012 ייערך השנה בהמשך לכנס הראשון שנערך בשנה שעברה וזכה להצלחה גדולה.

קרא עוד...

משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת קיבל את תקציב יחסי הציבור של חברת LEASE4U. LEASE4U הינה מהחברות הגדולות והמובילות בכל תחומי הליסינג, מכירת רכב משומש, טרייד אין והשכרת רכב. חברת LEASE4U הינה זרוע פעילות הליסינג של קבוצת קרסו מוטורס, מהחברות הוותיקות בישראל בתחום יבוא מכוניות וקידום ענף הרכב ובעלת ניסיון ומוניטין של עשרות שנים בתחום הרכב.

קרא עוד...

אמנם רק לא מזמן למד תומר חן להתגלח ובכל זאת הספיק העלם הצעיר לעשות את המיליון הראשון שלו ולהשיג לעצמו יועץ תקשורת משלו, לא סתם יועץ –תום וגנר, מי שהיה יועץ התקשורת של עמיר פרץ, אהוד ברק, אפרים סנה ועוד. ואפרופו פרץ, השמועות אומרות שוגנר ילווהו גם בבחירות הקרובות

קרא עוד...

הבחירות בפתח וכבר בימים הקרובים נזכה לראות את המועמדים השונים מדלגים בין אולפני הטלוויזיה השונים, מתראיינים, מגיבים ומנסים לזכות בעוד דקת שידור יקרה. מתמודדים חדשים ובלתי מוכרים עדיין, לרשימות המפלגות, יעשו מאמץ עליון להגיע אף הם פעם או פעמיים לאולפן ושם לעשות את המירב על מנת להציג את עמדותיהם, להגביר את הנראות ולהיצרב בתודעת המצביעים.

קרא עוד...

בשנים האחרונות עולה השימוש של משרדי עו"ד רבים ביועצי תקשורת. זאת כתוצאה מהתחרות הרבה בשוק וההכרה בכוחה של התקשורת לסייע לעורך הדין לא רק בחשיפת השירותים אותם הוא מציע, אלא אף בגיבוש דעת קהל אוהדת כלפי לקוחו וכתוצאה מכך בניהול המשפט.

קרא עוד...