כל עסק שמעוניין לשווק את עצמו בשנת 2020 זקוק לדירוג גבוה בגוגל. הצורך בפלטפורמה בוודאי לא חדש לכם והקידום מהווה חלק בלתי נפרד מתהליך השיווק, אך עדיין רבים מאמינים שקידום ממומן הוא הדרך הטובה ביותר להתקדם. במאמר הבא ננסה להראות כיצד דווקא קידום אתרים אורגני ישיג עבורכם את התוצאות הטובות ביותר לאורך זמן ומהם היתרונות שלו לעומת הקידום הממומן.

קרא עוד...

פרסום דיגיטלי

מגמת הרכישה דרך האתרים המקוונים החלה הרבה לפני מגפת הקורונה. לקוחות רבים העדיפו לשבת בבית בניחותא מול המחשב ולהזמין פריטים שנחוצים להם בתחומים שונים כמו ביגוד עבורם, ביגוד לילדים, מחשבים, טלפונים סלולריים ואין ספור תחומים אחרים. הפעילות בוצעה באתרים מקוונים בין לאומיים וגם באתרים הישראליים.

קרא עוד...

הפרטיות בעידן הרשתות החברתיות והמדיה הדיגיטלית היא נקודה רגישה, שכן ברור לכל כי "האח הגדול" אינה רק שם לתכנית ריאליטי בטלוויזיה, וכי נגישות המידע והנוחות שהטכנולוגיות הדיגיטליות מציעות מגיעות עם תג מחיר אימתני במיוחד: חשיפה אישית וויתור על הפרטיות.

איגוד האינטרנט הישראלי מנסה למקד את הדיון בנוגע לפרטיות ברשת, כמו גם מציע כלים וטיפים לשמירה על מידע אישי. התפוצה המהירה, קלות העלאת המידע לרשת, אפשרויות השיתוף הזמינות והוויראליות מביאים להפצת מידע במהירות וללא כל שימוש בכלים ובאחריות, והחברות המובילות במשק מנצלות את רצון הגולש בחשיפה למידע, הטבות ועדכנות, ליצירת כלים המבצעים מעקב תמידי אחריו, ויצירת מאגרי מידע אדירים הכוללים מידע על מצב אישי, תעסוקתי, הרגלי קניה, הרגלי בילוי, צרכים רפואיים ורגשיים ועוד.

בין הכלים לשמירה על הפרטיות שמציע איגוד האינטרנט הישראלי:

המנעו מגלישה ברשת WIFI ציבורית לאתרים הכוללים מידע אישי כדוגמת אפליקציית הבנק, חברת האשראי, קופת החולים וכדומה. במידה והגישה לאתרים אלה נדרשת כאשר הנכם מחוץ לבית יש לנתק את הגישה אל רשת ה WIFI ולגלוש באמצעות הרשת הסלולרית. רכישה ברשת- טרם מתן כרטיס האשראי ברשת יש לוודא כי מדובר באתר מורה ומאובטח.

קרא עוד...

טלפונים ניידים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו. בכל פעם שאתם מבקשים למצוא תשובה לשאלה שיש לכם, או לקבל מידע נוסף על נושא מסוים, אתם שולפים את הטלפון, פותחים את הדפדפן ומבצעים חיפוש מהיר.

קרא עוד...

קידום אתר וויקס

אחת מהדילמות הקבועות שיש כאשר מחליטים לבנות אתר אינטרנט היא איפה להקים אותו. האם להקים אותו בממשק של וויקס או של וורדפרס, האם לבחור באופציה הנוחה לתפעול או באופציה שמאפשרת לך יותר אפשרויות ומגוון בלתי נתפס של תוספים?

קרא עוד...

שיווק באינטרנט – איך עושים את זה נכון

שיווק באינטרנט הפך לאפיק מרכזי בתחום השיווק בעולם העסקים. היום לא תמצאו בעלי עסקים שלא משתמשים בשיטה הזו, הם מאמינים שמי שלא נמצא שם, פשוט לא קיים. לכן, בשביל שכולכם תצליחו לבצע את התהליך בצורה נכונה ויעילה עבור העסק שלכם, עליכם קודם כל להבין איך הדברים פועלים, איך משווקים נכון ביחד עם כל הפלטפורמות שיש לכם באינטרנט ואיך, בסופו של דבר, יוצרים פרויקטים משותפים ומביאים לידים חמים למערכת. אי אפשר לבצע שיווק באינטרנט ללא ידע קודם, להעלות פוסט ללא כל משמעות, לעצב תמונה בלי שום מטרה שיווקית – לא מבצעים שיטת מצליח. אנחנו פה בשביל להרים את העסק שלכם גבוה.

קרא עוד...

בשנים האחרונות, יותר ויותר משרדי פרסום מעבירים את מרכז הכובד המקצועי שלהם מפרסום רגיל, דפוס, רדיו או טלוויזיה, אל מרכז כובד אחר, פרסום דיגיטלי. חלק מהעוסקים בתחום, פועלים אך ורק בו, אחרים ממשיכים לעסוק גם בתחומי פרסום אחרים, אך משקיעים לא מעט משאבים, ואפילו יותר, בכל מה שקשור לפרסום בדיגיטל.

קרא עוד...