איפור

נוצר ב-17.01.2016 10:01
(טיפוח)

ברוח ''פינתו של דייר האח הגדול שי חי'', ירין שחף, חושף את כל האמת על מה שאתן מניחות על הפרצוף ומתי איפור יכול להפוך למסוכן. המדריך לשימוש בטוח בעונה הקרה

(טיפוח)

לשיר כמו אדל, אולי לא תצליחי, אבל להתאפר כמוה דווקא כן. ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות היופי, עם כל ההסברים על סגנון האיפור של אדל ואיך לאמץ אותו נכון.

(טיפוח)

 בועז שטיין, מאפר מקצועי  ובעל מותג לאיפור משיק את golden jewel – סדרת צלליות על בסיס אבקת זהב. הסדרה החדשה מאגדת 8 צלליות אבקה בתפזורת, בגוונים שונים ובטקסטורה מבריקה המבוססת על מינראל מוזהב נציץ. פלטת הגוונים כוללת שלושה גוונים מוזהבים של זהב צהוב, זהב-אדום וזהב עם נגיעות של ברונזה ולצדם מרחיבים את הפלטה כחול בהיר בשילוב עם זהב, אפור-שחור, ורוד פסטלי עם נצנוצים קלים ומוזהבים, ירוק תפוח זהוב וכתום תפוז מחוזק בבסיס גוון של זהב אדום

נוצר ב-12.11.2015 10:11
(טיפוח)

חתונה היא אחד האירועים הגדולים ביותר שיוצא לנו לעמוד במרכזם בחיים, ותכנונה כולל שכירת אנשי מקצוע מתחומים שונים, עליהם אנו צריכים לסמוך שיעשו עבודה טובה, כך שהאירוע שלנו יהיה בדיוק כמו שתכננו וחלמנו.

(אופנה)

רב ורבנית מובילי סטייל? דובי ואסתי שיינר, מייסדי קהילת 'סוהו' במנהטן נבחרו לרשימת 50 האנשים האופנתיים ביותר בניו יורק ■ סוד ההצלחה: "היהדות יכולה להיראות מאוד טוב, צריך רק להשקיע"

(טיפוח)

בחודש מרץ תפתח חנות מותג האיפור הבינלאומי בובי בראון בקניון רמת-אביב בהשקעה של 2 מיליון ₪. אורן רווח מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל ישיק את חנות המותג בישראל שתצטרף ל-25 חנויות עצמאיות של מותג האיפור בובי בראון בעולם כולו

(טיפוח)

טרנד חדש בתעשיית האיפור: "עין עכביש"- קבוצות ריסים מופרדים, מעובים ומודגשים בדרמטיות יתרה

(פרסום)

מותג האיפור המוביל בעולם, M.A.C מעלה לראשונה בישראל קמפיין פרסומי לתקשור פרוייקט "ויוה גלאם" של המותג. את הקמפיין, שעולה בהשקעה של -600,000 ₪ מובילה הכוכבת המדוברת בעולם, ליידי גאגא, המכהנת זו השנה השנייה כדוברת קרן האיידס העולמית של המותג M.A.C

(הורים וילדים)

חג הפורים הוא הקרנבל של העם היהודי. התחפושת, המאפשרת לנו להיות "מישהו אחר" ולו לכמה שעות, היא צורך משותף לכל בני המין האנושי, קטנים כגדולים. בתרבויות רבות נמצא ביטוי לתחפושות: מחג ההאלווין האמריקני, דרך קרנבל המסכות בוונציה ועד המרדי גרא האקזוטי - כולם רוצים להתחפש ולהתאפר. התחפושת, המסכה והאיפור היא מפלט, אפשרות להתנהג אחרת, מחוץ לכללים ולחוקים הנוקשים של היום יום ולכן היא אהובה כל כך על ילדים