רשת קלאסיקה

(השוק)

מנתוני חברת המחקר Coface BDI המפורסמים ע"י רשת כלי הבית "קלאסיקה", עולה כי הכנסות הענף הכולל: כלי בית, כלי שולחן וחפצי נוי ב 2009 עמדו על 1.35 מילארד ₪, מתוכם 675 מיליון ₪ מסך ההכנסות היה על כלי בית. בשנת 2009 , כ- 1050 חנויות המשווקות כלי בית וחפצי נוי פעלו בישראל

(מוצרים)

בישול גורמה הפך אופנתי בשנים האחרונות. האספקה הנרחבת של מרכיבים טריים ושל מרשמים בינלאומיים מאפשרים את סיפוק מאוויי הכלל. ספרי בישול ייחודיים נמכרים היטב. שפים ברמה הגבוהה ידועים לכל. ערוצי הטלוויזיה מפיקים תוכניות בישול רבות. וגם גברים רבים גילו את הבישול כפעילות שהנאה בצידה. אבל לא רק בישול - גם המטבח עצמו הפך לאופנה. יותר מאי פעם הוא הפך עתה למרחב של בישול וגם של חיים

(מוצרים)

Pirouette_Ron_Arad_smallמעצב העל הישראלי, רון ארד יצר לאחרונה את  PIROUTTE, הסכו"ם המרחף הראשון בעולם שעוצב עבור המותג WMF ויושק לראשונה בעולם בישראל בחודש אפריל, ברשת "קלאסיקה" לכלי מטבח ומתנות ממותגות לבית. ארד, חבר למותג  WMF ויצר את  PIROUETTE שנחשב ל"יציאה-יצירה" של תחום הסכו"ם בעולם, כאשר הסכו"ם החדשני מרחף ואינו נשען על המשטח. PIROUTTE הוצג בשבוע שעבר על ידי חברת  WMF מרשת קלאסיקה בתערוכת פרנקפורט 2010. חברת WMF מייצרת ליין מוצרים באיכות גבוהה, עיצוב מודרני וחשיבה על הפרטים הקטנים ביותר, לייצור ערך מוסף לכל מוצר על מנת להקל על חיי המבשל