status_smallחברת האופנה הבינלאומית STATUS יוצאת בקמפיין פרסום חדש לחורף 2010 בעלות של כ- 750,000 ₪. את הקטלוג החדש בחרו באופנת STATUS לצלם בעיר האורבנית תל אביב עם פרסונות תל אביביות שהצטלמו בסגנון ה street fashion (אופנת רחוב), בסטייל אישי של אושיות לילה וקובעי טרנדים אשר לא נכנעים לתכתיבי אופנה אלא יוצרים אותה בעצמם - דמויות קיצוניות ויוצאות דופן , אשר הצילומים ייצמדו ל"אני האמיתי" של כל אחת מהן וילכו איתו עד הסוף

כלים

What's your status – זו השאלה שתלווה את הקטלוג והדמויות שצולמו יתנו תשובות פשוטות מהחיים – כך שתתקבל תמונת המצב האמיתית לסטאטוס התל אביב נכון ל-2010.

קמפיין הפרסום של STATUS כולל קטלוג אופנה, שלטי חוצות, פרסום בעיתונות הארצית ובמגזינים , פעילות קד"מ חסויות בטלוויזיה ופרסום במגזינים הנחשבים בבירות האופנה הבינלאומיות כגון: פריז, לונדון, ברלין ועוד.

לדברי פיני בר דוד ומשה מן מנכלים משותפים בחברת: "חברת STATUS מעודכנת בכל ההשפעות והטרנדים החדשים בעולם ודואגת לשמור על מעמדה כמובילה ומורת דרך בעולם הטרנדים. חברת STATUS דואגת לקשר מתמשך עם הצרכן בהזדמנויות מפגש שונות ובמוקדים שונים במהלך העונה כולה".