כלים

במסגרת סדרת ההרצאות החדשה "ניהול: חשיבה מחוץ לקופסא" במחלקה להנדסת תעשייה וניהול בשנקר, ירצה מיכאל גולן, כיום מנכ"ל גולן טלקום ובעבר מנכ"ל חברת ILIAD- FREE הצרפתית, "על תחרותיות בשוק התקשורת ועל האסטרטגיה השיווקית אותה הוביל ושגרמה למהפכה בשוק זה". ההרצאה, שתתקיים בשנקר ביום ג' ה-20 בנובמבר 2012 פתוחה לציבור

מיכאל גולן, בן 34, עולה חדש מצרפת, בעל ניסיון ניהולי ופיננסי עשיר בתחום התקשורת בחו"ל ובישראל, כיהן בעבר בתפקיד מנכ"ל של חברת הטלקום הצרפתית Iliad Free. גולן הוא אחד מהשחקנים החדשים והמסקרנים שהצטרפו לשוק התקשורת הישראלי וחברת גולן טלקום עליה הוא מנצח, הביאה לשינוי דרמטי במחיר החודשי אותו משלמים מנויי הסלולר בישראל, תוך חסכון משמעותי של מאות ואף אלפי שקלים בשנה.

לפני כן, תחת המותג ILIAD- FREE הקימה החברה של גולן בצרפת, רשת תקשורת לשירותי אינטרנט מהיר, טלפוניה נייחת ובינלאומית ומאות ערוצי טלוויזיה. האסטרטגיה השיווקית של ILIAD- FREE גרמה לרעידת אדמה בשוק התקשורת הצרפתי, לרווחת מיליוני לקוחות החברה ומתחרותיה.

בזכות הישגיה של ILIAD-FREE בניהולו, זכה גולן בפרס היוקרתי 2005 BFM, כמנהל הצעיר הטוב ביותר בצרפת. בישראל, עסק גולן ברכישת חברת התקשורת הוט ובהבראתה.

בהרצאה, גולן יתאר את ההתנהלות העסקית של החברות אותן הוביל בתחום התקשורת בארץ ובחו"ל, מול אילו שחקנים מרכזיים ובאיזה מסגרת הם פעלו ואת האסטרגיה השיווקית שהובילה למהפכה שהוביל הן בצרפת והן בישראל.

סדרת ההרצאות החדשה: "ניהול: חשיבה מחוץ לקופסא", המאורגנת ע"י ד"ר אלעד הריסון, ראש המחלקה להנדסת תעשייה וניהול בשנקר, תארח מדי חודש מרצים מובילים מהאקדמיה, מהמשק הישראלי ומהתעשיה הבינלאומית. כל אחת מההרצאות תאיר זווית מרעננת וייחודית של ניהול עסקי מסוג אחר ותאפשר להיחשף למאחורי הקלעים של עולם העסקים והתעשייה.

ההרצאה בנושא "התחרותיות בשוק התקשורת והאסטרטגיה השיווקית אותה הוביל מיכאל גולן ושגרמה למהפכה בשוק זה", תתקיים ביום ג' 20.11 בשעה: 16:00, באודיטוריום 2000 בנין מיטשל, שנקר, רח' ידע עם 8 רמת-גן.