מספר ימים לאחר פרסום נתוני ה-TGI אשר מצביעים על עלייה בשיעור המאזינים לרדיו קול חי, משיקה התחנה החרדית קמפיין פרסומי חדש למפרסמים במדיה הכללית בעלות של חצי מיליון ₪. "מתפלל להגדיל את המכירות ? תגדיל את נתח הפרסום!"- כך מדגישים ברדיו קול חי דרך קמפיין פרסומי נרחב את כוח הקנייה של המגזר החרדי עבור מפרסמים פוטנציאליים. לפי הערכות שונות שפורסמו לאחרונה המגזר החרדי והדתי במדינת ישראל מונה קרוב למיליון איש

כלים

בימים אלו, משיק הרדיו של הציבור החרדי והדתי בארץ קמפיין פרסומי המיועד למפרסמים מהמגזר הכללי. הקמפיין עלה השבוע בשלטי חוצות בפריסה ארצית וזאת בעלות של כחצי מיליון ₪. על הקמפיין החדש אחראי משרד הפרסום "אזימוט" מקבוצת קרדן המלווה את רדיו קול חי.

בקמפיין נוסף של הרדיו שעלה השבוע ומיועד לקהל מאזיני התחנה מהמגזר החרדי, מופיע המסר "כולם עוצרים בתחנה אחת" על גבי מוניות שירות בירושלים, בני ברק ובית שמש ומדגיש את הכוח של רדיו קול חי כתחנת הבית של הציבור החרדי והדתי בארץ.

לפי נתוני סקר TGI דצמבר-יוני 2010 שפורסם לפני מספר ימים, רדיו קול חי ממשיך להוביל את המדיה החרדית בישראל עם עלייה של 2% באחוזי האזנה שפורסמו. מדובר בנתון מרשים לאור הירידה כללית באחוזי ההאזנה לרדיו.

עידו ליבוביץ מנכ"ל רדיו קול חי :"קול חי מובילה בעקביות את המדיה של הציבור החרדי שמהווה כוח קנייה אדיר במדינת ישראל ופוטנציאל עצום לחברות ועסקים.מאות אלפי בתי אב של הציבור החרדי מאזינים לקול חי וניתן להגיע אליהם באופן ממוקד באמצעות השקעה בפרסום ברדיו."

רדיו קול חי מהווה את תחנת הבית של הציבור החרדי והדתי מזה עשר שנים ברציפות. התחנה משדרת 24 שעות ביממה- פרט לשבתות וחגים (במסגרת זיכיון הרשות השנייה לרדיו וטלוויזיה) חדשות כלליות וחדשות מגזריות, יומנים ואקטואליה, יומני כלכלה ופוליטיקה, שיעורים תורניים, שאלות ותשובות עם רבנים ופוסקים, הפקות מקוריות, תוכניות מיוחדות לחגים ובמועדים יהודיים, תוכניות לנשים ולמשפחה, משחקי רדיו, תוכניות ותסכיתים לילדים, תוכניות ריאליטי רדיו, מוסיקה יהודית וחסידית, שיחות עם מאזינים ושידורים חיים ישירים מאתרים שונים ברחבי המדינה.